لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

خندان شو

دقت کردین پاک کن ها هیچوقت تموم نمیشن‌! 

یا نصف میشن یا گم میشن یا دزدیده میشن😁

یای دیگه ای هم نداره!

جالب بود :)
بله تموم نمیشن :))
برای من که خیلی پیش اومده. مخصوصا اون قسمت گم شدنش😉
البته برای من اندازه نخود میشد و گم میشد 😂😂
پاک کن های من به اون مرحله ی نخود نرسیدن.. از دستم فراری میشدن و غیب😄
تمام شرایطش رو گفتین
یای دیگه ای نمی مونه.
پاک کن شما جز کدام یا بود؟
شامل تمام موارد
میخرمشون ، استفاده میکنم ، گم میشن ، پیدا که شدن تا اخر استفاده میکنم تا تموم میشن
من هیچوقت تموم شدن پاک کن ها رو ندیدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan