لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

عاشقانه۵

رفتم که با نبودنِ من شادتر شوی

آرامشت کجای جهان را گرفته است؟


اهورا_فروزان


:)
😊
خوش امدی
ممنون
😊 زنده باد
شما میاین گپ سایتم شرکت کنین؟
من متاسفانه زیاد وارد نیستم و فعلا تمایلی ندارم
ممنون از دعوتت
باشه .خوشحال میشدم :)
در فرصت های اتی چشم
رفتم که با نبودنم ....
گاهی آدم مجبوره
گاهی آدم می‌ماند بین بودن یا نبودن ؛
به رفتن که فکر می‌کنی
اتفاقی می‌افتد که منصرف می‌شوی،
می‌خواهی بمانی
رفتاری می‌بینی که انگار باید بروی..!
و این بلاتکلیفی
خودش کلی جهنم است …


سیمین دانشور
نمیتونستم وارد شم...البته با لپ تاپ میشد ولی باتبلت نه....لپتاپمم چون هنوز درستش نکردم زیادروشنش نمیکنم ...حالا خداروشکربا تبلت میشه...
چه خوب که هستی😊
عوااا سلاام😍😂
سلام بانو جان
خوش آمدی😚
اینجا بیشتر بیایین
سلام
درود🌹
متاسفانه بلاگ اسکای خیلی قالبش بد شده هرچی هم میگیم درستش کن گوش نمیده. میگم چطور مهاجرت کردی اینجا
فاطمه جان بلاگ اسکای خیلی اذیت کرد. من فعلا هر دو جا دارم پستها رو منتشر میکنم . اگه درست شه برمیگردم وگرنه همین جا میمونم.
اینجا رو دوست دارم.. 
تو سایت بیان وارد شو و ثبت نام کن.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan