لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

همراز ۳


دیروز درس " پیش درآمد بیات اصفهان"( موسیقی سریال هزاردستان) را تحویل دادم. با تمام تلاشی که در طول هفته انجام دادم و قطعه را حفظ کرده بودم، باز وسط قطعه مکث کردم تا بتوانم ادامه را به یاد بیاورم. نگران شدم. نکند به فراموشی دچار شده ام!

 به گفته ی استاد تند نواختم و صدای سازم خشن شده بود. درس این جلسه " سیمین بری" از کتاب تار و ترانه است. 

استاد میثم سه تار جدیدم را هم تحویل داد. کمی برایم نواخت ولی نمیدانم چرا انرژی سه تارم را نگرفتم. سه تاری که اسمش را " دلنواز" انتخاب کرده ام بر خلاف تعاریف استاد به دلم نمی نشیند. دوست دارم کس دیگری غیر از استاد میثم تاییدش کند تا راحت تر بتوانم در آغوشش بگیرم. 



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan