لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

عاشقانه ۱۰۰

 


+ دورت بگردم/ حجت اشرف زاده

تصاویر روستای امره/ساری

چقدر قشنگ😍😍😍

😊😊🙏🙏
موافقم

دلم واسه یه آهنگ گوش دادن تنگ شده بود 

خوبه پس دلتون وا شد😁
احوالتون خوبه؟

سلام

فک کنم از عاشقانه ی ۵ دارم دنبالتون میکنم:)

کلاس تار رو هنوز میرید ؟ کنسرت اینا چطوره اوضاعش:)

سلام و ارادت
ممنون از پیگیریتون.
به  خاطر کرونا ‌و عدم برگزاری کلاس تار به صورت حضوری فعلا تعطیله


حجت اشرف زاده فوق‌العاده‌س 

ممنون که به اشتراک گذاشتین:)

 

ممنون ازت حامد جان که همچنان میخوانی ام

شاید هشت نه ماه میشد آهنگ گوش نداده بودم 

خوب بود 

ممنون 

 

 

خدارو شکر احوالمون هم عالیه

مگه میشه اخه؟🙄
خدا رو شکر خوبین

چرا نشه

چیز عجیبی نیست

عجیبه خیلی هم عجیب

چقدر قشنگگگگ😍

قشنگ تویی🌷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan