لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

عشق یا نفرت؟!

چند روزی است به سرم زده است پیج اینستایش را هک کنم و بعد از آن پست متناسب با حال دلم منتشر کنم تا ببیند. آیا حالم خوب است؟ بعید میدانم.

از دوستان کسی آشنا به هک اکانت اینستاگرام هست؟

+ پاییزان

اوه اوه خطرناک شدیاااااا

حاج خانوم گنگش بالاس

😁😁😁

احیاناً این چند رو زیادی بیکار نبودی؟

آخه شما و هک کردن؟

 

 

راستی رمز پست قبل لطفا... اون دوتا رمزی که داشتم زدم باز نشد

 

از بیکاری نیست بانو. دلم هواشو کرده بود
چشم میفرستم

آخ از این دل ... وقتی بی‌تاب میشه

 

 

چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن در جاده ای که در آن هیچ بادی نمی وزد …

 

من نمیدونم تو کدوم‌مرحله از عاشقی ام که دوست دارم ابراز کنم فقط و او ببینه و درک کنه. اصلا نمیتونم تو دلم نگهش دارم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan