لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

من یار مهربانم

اول آذرماه به مناسبت هفته کتاب گروه سه نفره ی من یار مهربانم با هدف ترویج کتابخوانی تشکیل شد. من با دو دوست نازنینم کتابهایی را مشخص کردیم و خریداری کردیم. سپس برنامه ای برای خوانش و نقد آنها در نظر گرفتیم. هر دو هفته یک کتاب. الان این گروهمان ۷ نفره شده و کتابهای ارزشمندی را با هم خوانده ایم و نقد کرده ایم‌. هر بار یک نفر بعد نقد کتاب مسئول خلاصه کردن کتاب هست و خلاصه ها در کانال تلگرامی" من یار مهربانم" بایگانی می شود. 


آبشوران/ درویشیان

یکی بود یکی نبود / جمالزاده

جای خالی سلوچ/ دولت آبادی

سمفونی مردگان / معروفی

در فاصله ی دو نقطه/ ایران درودی

کاکا کرمکی پسری که پدرش درآمد/ سلمان امین

عشق صدراعظم/ الکساندر دوما

خون خورده/ مهدی یزدانی خرم

هرس/ نسیم مرعشی

جنگل نروژی/ موراکامی


+ در پستهای من یار مهربانم خلاصه ی کتابها رو منتشر خواهم کرد😊



سلام.یه سر به وبم میزنی؟

سلام. 
خیر

میشه خواننده کانال مذکورتون بشیم عایا؟؟؟! 

خیر😁
من خودم خلاصه ها رو اینجا قرار میدم😊

سلام.

خوش به حالتون😍

من که دیگه اسمم لز تو لیست کتابخونا خط خورده 🙄😕

سلام عزیز
فقط یک یا علی می خواهد و بس...

جوری شده که وقتی روزی کتاب دستم نگیرم انگار اون روز به بطالت گذشته
بدجور خمارمون کرده

😁😁😁😁😏😏😏😏🙂🙂🙂🙂

همیشه بخند جوان

مرسی

همینطور شما بانو ماهور

ممنونم سیروان🎶

🌹🌹🌺🌺

🌹🎶
تا کی قراره پیش بری؟😉

🤐🤐🤐🤐

تامام

سلام. خیلی خوبه. باهم بخونید باهم نقد کنین عالیه. موفق باشید

سلام عزیز جان
حس بسیار خوبیه. جمعممون هم داره بزرگتر میشه

عیدتون مبارک🌹

بر شما هم مبارک جانا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan