لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

اندر حواشی کلاسهای انلاین ۱۱

گنه کردم گناهی پر ز لذت
کنار پیکری لرزان و مدهوش
خداوندا چه می‌دانم چه کردم
در آن خلوتگه تاریک و خاموش

در آن خلوتگه تاریک و خاموش
نگه کردم بچشم پر ز رازش
دلم در سینه بی‌تابانه لرزید
ز خواهش‌های چشم پر نیازش

در آن خلوتگه تاریک و خاموش
پریشان در کنار او نشستم
لبش بر روی لب‌هایم هوس ریخت
زاندوه دل دیوانه رستم

فرو خواندم بگوشش قصه عشق:
ترا می‌خواهم ای جانانه من
ترا می‌خواهم ای آغوش جانبخش
ترا ای عاشق دیوانه من

هوس در دیدگانش شعله افروخت
شراب سرخ در پیمانه رقصید
تن من در میان بستر نرم
بروی سینه‌اش مستانه لرزید

گنه کردم گناهی پر ز لذت
در آغوشی که گرم و آتشین بود
گنه کردم میان بازوانی
که داغ و کینه‌جوی و آهنین بود.


"شعر گناه فروغ"


صبا گفته بود شعر گناه در کتاب فروغ او نیست این شعر را تو بخوان. کتاب قدیمی فروغ را به تازگی از اینستا خریداری کرده بودم‌. آفست است از روی چاپ آلمان‌. تمام شعرها را بدون سانسور دارد. گناه را خواندم و ضبط کردم و برای صبا فرستادم. ساعتی گذشت و وقتی به سراغ گوشی و واتساپ آمدم دیدم در گروه درسی بچه های دوازدهم غوغایی است. پیامهای به به و ایول و احسنت و آفرین و دمت گرم خانم مرا به تعجب انداخت. مگر چه شده بود‌. بالاتر که رفتم دیدم ای داد بیداد فایل خوانش فروغ را برای گروه درسی ارسال کرده ام. برایشان گفتم که عمدی در کار نبوده و قرار بود برای دوستم ارسال شود که از اینجا سر درآورد ولی اتفاق خجسته ای که در پس این جریان افتاد این بود که بعد آن روز هر بار ابتدای شروع کلاس درسی امان یکی از دانش آموزانم شعری می خواند و بعد وارد مسائل نه چندان شیرین ریاضیات میشویم😁 

😅 بچه ها هم که همیشه منتظرن 

آی گفتی
با چه بدبختی جمع و جورش کردم🤭

آخ آخ آخ

اونم بچه دبیرستانی های امروزی

 

عجب دبیر با حالی داشتیم و نمیدونستیم ما

 

نمیدونی حوا چطور جمع و جورش کردم.
یکی از شیطونای کلاس میگفت خانم لبانش بر لبم هوس ریخت یعنی چی؟:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan