لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

تو نیکی مکن

تو نیت خیر داری و به کسی که نیاز به پول دارد قرض میدهی ولی قرار نیست که برای پس گرفتن پولت به خواهش و تمنا بیفتی!!
بعضی ها خیلی پر رو تشریف دارند.
(لغت مناسب پیدا نکردم)

الان دوره ش همینجوریه 

پول قرض میدی ولی باید برای پس گرفتنش باید کفش آهنی بپوشی

متاسفانه خیلی بد شده اوضاع

می گفت برای آزادی برادر دربندش پول کم آورده راست و دروغش با خودش. بهش مبلغی را قرض دادم 6 ماه پیش و الان باید برای گرفتن پولم مدام بهش پیام بدم. و خودش اصلا به روی مبارکش نمیاورد!
خیلی این اخلاق ناپسندیده است.

دقیقا آدم را از اعمال خبر پشیمان میکنند 

و این خیلی بده بانو ..

متوجه هستم

تجربه شو داشتم

تو نیکن مکن و در دجله هم نینداز که ایزد خودش به او کمک خواهد کرد
ورژن ماهوری🤭

😂😂😂😂

ورژن بهتریه خداییش

لطف دارین😊😁

ضامن وام یک دوست شدم، مرتب پیام ک های عدم پرداخت اقساطش برام میاد، وقتی بهش گفتم ، راحت گفت: اون پیام ها برای اونا هم میاد، بعد از پرداخت اقساط معوق هم منتی سرم گذاشت و بعد قهر کرد، هنوز هم اقساطش به تعویق میفته

کار خیر هم بکنی باید تاوانش رو بدی . عجب دنیای بی رحمیه
من به این دوستمون چند بار پیام دادم که چک دارم پولم را بدین میگه لطفا نگران نباشید. از اول دی بهش گفتم که پولم رو بده و تا الان هی کشش میده
پشت دستم رو داغ گذاشتم که جز خانواده ام به هیچ کس کمک نکنم

عجیب یاد یه بنده خدایی افتادم که پول قرض میکرد و دیگه خدا حافظ و پس نمیداد

و عجیب تر که وقتی اون طرف قرض دهنده فوت میشه، اون طرف قرض گیرنده میگه بجای سهم الارثم بر میدادرم.... سهم الارث چی کشک چی؟

اینجور ادمها چی میخوان ثابت کنند آخه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan