لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

مویز

مویز سگ کوچولوی بانمک خواهرم است. فکر نمیکردم بتونم روزی حیوانی را در آغوش بگیرم و این اتفاق امروز افتاد. چقدر حس خوبی داشت.

این تازه اول راهه 😄

😉

سگ واقعا حیوان دوست داشتنیه

البته حیوانات کلا اینطورین البته بجز چنتا چندش او اشون. 

من با اینکه از بچگیهام تو موقعیت‌هایی بودم که سگها همیشه منو بشدت گاز گرفتن تا شبی که توی کوههای یک کشور خارجی ساعت 3 نصف شب بین 30/40 تا سگ گله که دوره کرده بودنمون و به فاصله نیم متری کمتر از ما داشتن دندون نمایی میکردن که ما دونفرو جرررر بدن و به لطف مهارت همراهم که بلد بود چطور با سوت زدن مانع از حمله شون بشه جون سالم بدر بردیم  همیشه فوبیای سگ رو داشتم و بشدت هراسان از گاز گرفتن سگها و حیوانات دیگه اما همیشه وفاداری سگها رو تحسین کردم و همیشه سعی کردم به ترسم. غلبه کنم و تا حدودی هم موفق بودم

من سگی که جرات کردم بهش دست بزنم کوچولویه. نهایت ۲ کیلو وزنشه. از این سگهای بزرگ میترسم به شدت😭

آخیی چه اسمش بامزس😍😁

حیوانات حس خوبی دارن

ماهم قبلاً سگ داشتیم

گربه هم داشتیم

الانم خیلیییی دلم میخواد یه گربه داشته باشم بعضیاشون خیلیییی گوگولین😍

آره..
دختره مویز ولی شبیه پیرمردهاست
🤭🤭🤭 یه گوششم کجه
الهی پس واردی تو زمینه ی سگ و گربه داری

منم تاحالا اینکارو نکردم ولی دوست دارم جوجه اردک داشته باشم

حس خوبیه حیون خونگی. من تا حال تجربه اش نکردم ولی دیشب برای اولین بار دست زدم بهش

مویز مگه انگور خشک شده نبود ؟ :دی

چرا
به خاطر رنگ و شیرین کاریاش اسمشو مویز گذاشتند. 
قشنگ نیست؟🤭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan