لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

فریدون چند پسر داشت

اخیرا برای تهیه ی کتابهای مورد علاقه و حتی سفارش شده به پیجهای فروش کتابهای قدیمی و کمیاب اینستایی سر می زنم‌. دیشب به ادمین یکی از این پیجها گفتم کتاب فریدون پنج پسر داشت عباس معروفی را دارین؟ با لحنی شیطنت آمیز نوشت: مطمئن اید پنج پسر داشته؟ تا جاییکه من خبر دارم سه پسر داشتا😁


+ کتاب فریدون سه پسر داشت عباس معروفی را خواهرم شدیدا معرفی کرده است 

 

😂😂😂

ضایع شدم رفت😁

سرت سلامت ماهور بانو

پیش میاد دیگه

تکرار نشه صلوات😉

ایشالا

😁😉

دمش گرم 😂

بدجنس

سلام.

من این کتاب را چند سال پیش هدیه گرفتم . فکر میکنم خارج از کشور چاپ میشه 

سلام.
خوندیش؟ قشنگه؟
مبارکت باشه

هنوز فرصت خوندنش را پیدا نکردم اما کنجکاو شدم ، حجمش کم هست ، میخونم به زودی

عالی.
بزار منم گیر بیارمش با هم بخونیم و با هم نقدش کنیم😉

سلام

علیک سلام😁

هر زمانی یافتی اش با هم میخونیم

عالیست..
درودها 💚

عخی... چ بانمک ج داده :)))

 

 

میبینی خواهر چه آبروم رفت🤭

پی دی اف کتاب رو چند سال قبل  خوندم. کمتر پیش میاد کتاب نویسندگان وطنی رو بخونم، مگر کتابهای خاص.  این کتاب ارزش خواندن دارد.

پس مصمم شدم حتما پیداش کنم.
ممنون😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan