لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

نیمه شب نوشت

چقدر این روزها عجیب است

چقدر آدمها عجیب شده اند

چه میشود که یک‌دفعه ساز مخالف میزنند و تو مات و مبهوت به صفحه ی گوشی خیره می مانی که یعنی چه شد؟!


اشکهایم گواه عملکردشان است!




+ مینا





تا حد اشک ریختن ؟

عجب .

منطقشان آزارم میدهد بانو...

خودخواهی اشان...

اصلا به فکر دل آدم نیستن

همچنان اشک میریزم...

شاید جسارت باشد ولی با توجه به شناختی که از شما دارم احساس می‌کنند از محبت بی اندازه شما سو استفاده شده 

زیادی عاقل است... همین آزارم میدهد

نبینم غمتونو😢💖

فدایت محیای جان..
چقدر دلم برات تنگ بود عزیز جانم🧡

برگردد فقط!

خدانکنه عزیزدل💖

قربون دلتون انشاالله آروم بشه  دل مهربونتون 😢😍😘❤

 

اینجور وقتا من خودم وقتی میرنجم از کسی و یادلم میشکنه وبه گریه میوفتم خوبیا اون آدم فقط میاد تو ذهنم 

اینجوری درد کمتری میکشم

زودتر آروم میشم

میبخشم

فراموش میکنم 

:):

 

همون خوبی هاش دیوونه ترم میکنه محیا...

تصمیم بدی گرفت

😥

😔😔

سلام

بنطر میرسد طرف مقابل، هیچ مشکلی ندارد...

#سخن_تلخ

سلام
خوش آمدید. دوست نداشتم در اولین حضورتان با این پست مواجهه شوید.
سخن تلختان بدجور به دلم نشست

سلام عزیزم

ببخشید، مینا کیه؟

سلام جانم
یه دوست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan