لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

اندر حواشی کلاسهای آنلاین ۸

نمرات میان ترم حسابان را اعلام کردم. از ۱۰ نمره بود‌. فرنیا نمره ی خوبی نگرفته بود، پرسید خانم ضربدر ۲ میکنید؟ گفتم بله. گفت میشه نمره ی منو ضربدر ۳ کنید😄

+یه همچین دانش آموزانی مستعدی دارم😁

والا کار ما رو 4 لایه هم حساب کنی بازم کمه 😂

( شوخی کردم , همون دوبرابر بشه قبولم 😂 )

خدا رو شکر قبولی🌹
يكشنبه ۹ آذر ۹۹ , ۱۲:۰۲ نرگس بیانستان

:))

🤣🤣

چه جالب شما معلم حسابانین؟؟

 

من عاشق معلم حسابانمون بودم ..

 

یه لهجه غلیظ ترکی داشت، چشمای آبی، موهای بود ...

 

خیلی خوب درس میداد...

 

خاطره خوبی زنده شد 

سلام.
بله
معلمهای حسابان همه اشون خوب درس میدن😁
الان در چه مرحله ای هستین

سلام

اه منم بدم میومد معلما ضربدر دو میکردن:)) بابا خب از بیست نمره بگیر خانوم معلم

مثلا  دوتا غلط کوچیک داشتیم ۸ میگرفتیم به نظرم میومد نمره خوبیه 

یهو ضربدر دو میشد ۱۶ :)

از بیست بگیرین تکلیفو بدونیم. مرسی اه:)

سلام میرزا
اخه نمیشه از دو‌درس تو ریاضی بیست نمره گرفت که

به به ماهور خانم از اینورا

چند روز پیش بود به یکی میگفتم به این دانش آموزا حسودیم میشه قشنگ تو اتاقشون دراز میکشن حاضری میزنن معلم درس میگه بهشون کلی هم راه واسه تقلب دارن ظهر که میشه یه بار دیگه اون درسو شبکه آموزش تدریس میکنه بعدشم کلی معلم خصوصی و پدر مادر تحصیل کرده دورشون هست ماها اگه این امکاناتو داشتیم قطعا پرفسوری چیزی میشدیم

سلام اقا حامد
خوبین؟
من نیستم شما چرا دیگه؟
من اصلا دوره ی اینا رو دوست ندارم‌ خودمون رو عشقه

خدایی ضرب در 2 بی انصافی بود:/

باضافه 10 به نظرم منصفانه تر میاد :))

به اضافه ۱۰ دیگه خیلی خوش به حالشونه😁

معلم خوبی باش و براش ضربدر 3 کن

معلم خوب این کار رو نمی کنه حوا جونم

اون حرف رو که به شوخی گفتم از طرف شاگرد

من اگر معلم بودم خیلی خیلی سخت گیر بودم...

نمیدونم این سخت گیری من از کجا نشئت میگیره ولی از ابتدای ابتدا خیلی سخت گیر بودم... از زمانی که راهنمایی بودم و از طرف مدرسه مامور شده بودم که به بچه های کلاس که متوجه درس نمیشدن درس بدم خارج از کلاس، فهمیدم که من خیلی سخت گیرم و آدمی نیستم که دوست داشته باشم معلم بشم... و اینکه توی دوران تحصیلم چه مدرسه و چه دانشگاه هیچوقت تقلب نکردم و هرنمره ای گرفتم حاصل درس خوندم خودم بوده و هیچوقت اگر از درسی نمره ی کم گرفتم به معلم یا استادم نگفتم نمره ی من رو طوری بده که قبول بشم...

الان هم میبینم برای دخترم دارم خیلی سخت گیری میکنم... دست خودم نیست...

من اوایل خیلی سخت گیر بودم ولی بعدها که تو آ.پ افتادم دیدم نیازی به این همه سختگیری نیست. نه اینکه من نخوام از من میخوان سختگیری نکنم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan