لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

تحقق یک آرزو

این دوشنبه کلاس استاد عیسی نرفتم ولی در عوض به کارگاه مینا سر زدم.‌ سه تار قدیمی ام که یادآور روزهای خوب گذشته ام است و تار امیرعباس نیاز به تعمیر داشت. تاری که به امیرعباس داده ام تار دومم‌ بود که از استاد ک خریده بودمش. مینا تا ساز را دید قیمتش رو پرسید و وقتی فهمید سه سال پیش ۴ تومان پایش داده ام گفت این ساز برای اون سال یک و نیم هم زیادشه. دسته ی کج و استفاده از استخوانهای شکسته در دسته ی ساز و ترک سر پنجه را مینا تشخیص داد. با اصرارهای چند ماهه ی من بالاخره مینا رضایت داد که ساخت سه تار را به من آموزش دهد. در ابتدا فیلم ساخت ساز آقای شیرازی را روی هارد اکسترنال که همراهم بود ریخت و توصیه کرد که چندین بار نگاهش کنم. یک کتاب هم قرار است بخوانم تا بعد از آن کار آموزش را شروع کند و در آخر به قهوه ای در کارگاهش مهمان شدم. حال دلمان بسی خوب است


+ مینا

مینا کیه؟ 

قبلا در موردش نوشته ام.
سازنده ی ساز

عیسی , مینا , امیرعباس و آقای شیرازی رو نمیشناسم

😂

😁

کار خیلی سختی باید باشه

خیلی سخت امیدوارم با روحیاتم سازگار باشه ولی دوستش دارم.

عزیز دلم بهت افتخار می کنم. ماشالا به همتت

فدات. امیدوارم از پسش بربیام

حتما توی این عرصه هم موفق می شی

امیدوارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan