لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

مهراز 80

برخلاف هفته ی پیش که ماهور صغیر و فیلی را عالی زدم این هفته آذربایجانی را افتضاح نواختم. در تکیه ی بین دو نت دولاچنگ مشکل دارم. به قدری کشش می دهم که تکیه که باید اشاره ای به نت بعد( در این گوشه) باشد کاملا نت بعد هم شنیده میشود و کار خراب میشود. سرعت عملم کمی پایین است. قبل از شروع کلاس، استاد ظرف خورشت قیمه ای که هفته ی پیش برایش برده بودم را داد و کلی از خورشت قیمه ام تعریف کرد. می گفت ما به این خورشت، خورشت لپه میگیم و به خورشت قورمه سبزی هم خورشت سبزی.

آنجا فهمیدم که غذای مورد علاقه ی استاد عیسی خورشت قیمه است. حدود بیست دقیقه ای با استاد حرف زدم. با آرامش گوش می کند و با جملاتی مسحور کننده رهایت میکند و تو می مانی در اندیشه آنچه بر زبان رانده است.

درس جدید هم سخت است. حصار ماهور نامش است. پنج خط آخرش سرعتی است. همانی که خوشایند من نیست. در کل ردیف حس و حال خوبی برایم دارد و دوست دارم در دنیای گوشه ها و نغمه ها غرق شوم.


+ دوشنبه های دوست داشتنی من

اونقدر که از کمالات استاد میگید ما هم دوست داریم ببینیم و باهاش هم صحبت بشیم

دست که روی یه نت بخوابه ناخودآگاه نواخته میشه اولش سخته:)

استاد عیسی بسیار انسان وارسته ای است‌. اهل هنر و ادبیات
خطاط حرفه ای هم هستند و شعر و متنهای زیبایی هم مینویسند‌ 
اسمش رو تو اینستا سرچ کنید پیجش رو ببینید.
با تمرین حل میشه مشکل اون تکیه هم😉

اوه 

نمیدونستیم هنرمندان را دنبال میکنیم

+این درس نیز میگذرد

دست کم گرفتی ما رو 😁
درس میگذرد مهم چگونه گذشتنش است

من یه سوال راجع به کلاستون دارم....

تاکی باید ادامه بدید...البته متوجهم که ته نداره ..منظورم اینه سطح بندی ای یچیزی داره؟؟

انتها نداره
تا هر وقت که حس کنی استاد شدی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan