لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

مادرانه 93

ته چین مرغ خوشمزه ای برای شام درست کنی و آنوقت بهار خانم نون بربری با ماست و ریحون بخوره! تازشم همش برات لقمه بگیره سر سفره و با ذوق بهت بگه امتحان کن مامان پشیمون نمیشی

آخییی😂

 

ولی اخه چطور اونو به ته چین ترجیح داده؟:))

دخترم عاشق بربری گلی. به من رفته

حتما یک چیزی دیده که میگه امتحان کن

اتفاقا خوردم ولی چیزی ندیدم

منم برا شام غذای برنجی نمیخورم خیلی وقتا اصلا شام نمیخورم

ولی نمیشه از ته چین گذشت:))

ما فقط شبها کنار هم سر سفره جمعیم و دوست دارم غذای خوشمزه ای درست کنم
ته چین ماهورپز رو باید امتحان کرد😉

ای جان دل...نوش جان

فدایت😍

آخخخخ گفتی

دختر منم شام به اون خوشمزگی رو رها میکنه میشینه نون و ماست و سبزی میخوره... همچین هم با لذت میخوره که انگاری داره چی میخوره..

من برای حل مشکل مخلفات رو از سر سفره حذف کردم و غذای اصلی رو فقط میارم بعد از غذا مخلفات رو مثل ماست یا سالاد یا نوشیدنی میخوریم

فقط مواقع مهمانی کاری بهش ندارم

ای جان
پس منم باید همین کار رو بکنم.

اصل همون لذته هست. چه با ته چین چه با نون و ماست و سبزی:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan