لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

اندر حواشی کلاسهای آنلاین ۶

معاون مدرسه امان پیام داد که برای مانور بازگشایی مدارس که از سوی منطقه اعلام شده راس ساعت ۸ وارد گروه های درسی اتان در شبکه ی شاد شوید و پیام خوشامدگویی مهر را به دانش آموزانتان بدهید و از دروس سال قبل تدریس کوتاهی داشته باشید و بعد گزارش این کار را برای معاون بفرستیم و ایشان هم به اداره ارسال کند. 

من علاوه بر اینکه به روی خودم نیاوردم که پیام را خوانده ام بلکه ساعت ۱۱ از خواب بیدار شدم و تماس مدرسه را هم پاسخگو نبودم😁

+آخه کدوم دانش آموزی ساعت ۸ پای گوشیه که من پیام مهر برایش بخوانم.والا😉

سلام و درود 😊

حالا شماهایی که معلم هستید آموزش مجازی براتون راحت تر بوده  یا آموزش حضوری؟😊 

سلام عزیز
قطعا حضوری.. هم برای ما معلمها هم برای دانش اموزان و مهمتر هم برای اولیا😉

شما معلم هستین ؟

چه مقطعی؟

با اجازه اتون😊
متوسطه ی دوم

خدا بهتون رحم کنه :(

 

من خودم هول دارم برای مامانم ، دیگه خودش که هیچی /:

خودمم برای خودم نگرانم🤣

وای خدا من از عاشق اینجور معلم ها بودم دمتون گرم :)

خداییش راست نگفتم؟

فندق و پسته امسال کلاس اولی هستن وچقدر شرایط و سیستم مجازی اموزش واسشون بده

البته هفته اول قرار شده حضوری برن اما خواهر و برادرم حسابی نگران این موضوعن

 

من حس مهر و صف کلاسی و حال وهوای مدرسه دوست داشتم و بنظرم مجازی بودن دور میکنه بچه ها را از حس مدرسه

من خیلی نگران بچه های کلاس اولی ام. بنده خداها چه سالی میشه براشون. هم برای معلماشون سخته هم خانواده ها.


منم اصلا با مجازی کنار نمیام. دوست ندارم. مدرسه یعنی صبح زود بلند شی و حاضر شی و بری سر کلاس بشینی.. زنگ تفریحاش رو که نگو.. 
خداییش هیچی طعم مدرسه رو نمیتونه پر کنه

امسال تجربه های جدیدی در انتظار همه امونه گویا😕

خدا رحم کنه. 
منتظر چند شماره ضعیف شدن چشمام هستم😔

خدا بخیر کنه امسالو

ایشالا کرونا تموم بشه کلاسها تشکیل بشه چیه آخه مجازی

همینو بگو.. 
خیلی بده اینجور..
من که از الان عزا گرفتم

سلام بانو...👋

 

باز دوباره داره مدرسه ها و مشکلاتشون شروع میشن🙄😁!

واسه شماام مانور گذاشته بودن؟😅...واسه ما که نه😎...ولی متوسطه اول انگار داشتن😁!

ما درعوض بررسی تستای کنکورو داریم!😊

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

از کلاس اولیا گفتین🙄😶...امسال سگ در سگ پدرمون در اومدس!😐...

ماام اسمال کلاس اولی داریم😶😑...نمیدونیم باهاش چیکار کنیم😐...و اگه نیمه حضوری باشه هم که انقد گوش به بازیه اصن فک نکنم یادش باشه معنی خود بهداشت چی بوده!😅

 

موفق باشید بانو!😉

 

:)

 

سلام ادی جان
خوشحالم باز اینجا میبینمت عزیزم.
انشاالله سال خوبی برای همه باشه 
دوشنبه ۱۰ شهریور ۹۹ , ۰۱:۱۴ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌

چقدر مسخره:///

🤔🙄

خدا امسال رو بخیر کنه با این نخبه های و پخمه ها

نخبه کجا بود😂

درود خدایان بر شما^___^

۸ صبح فقط خواااب پیام مهر کیلو چنده؟!!😅

سپاس لبخند جان
آی گفتی
ولی لامصب عذاب وجدانش بعد میاد سراغ ادم که کار رو تموم نکرد😉😃

سلام

خیلی زیاد تولدتون مبارک باشه

 

درود 
لطفتان مستدام

سلام

خوبین؟

تولدتون مبارک باشه گلم

صدو بیست سال به این روز زیبا برسی

سلام غزلم. فدای مهرت.
خوبم
مرسی بابت تبریک😘

میخوام چیکار ۱۲۰‌سال رو🤔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan