لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

عاشقانه ۸۶

 

 

 

من که دل به تو دادم...

 

 

چرا بردی ز یادم...

 

 

گل هیاهو/ فریدون آسرایی

فکر میکنم یکی از کسایی که چراغ قوه موبایلش روشنه منم چون من کنسرت فضای باز فریدن آسرایی رو یه بار رفتم و اتفاقا هم همین آهنگم خوند:)

من میگم صدای یه نفر آشناست تو اون همخوانی😊😉

.....🎶❤🎶😭

عزیزم بارانم
نبینم اشکاتو🌷

اولین آهنگی که از این خواننده شنیدم و عاشقش شدم

آره منم همینطور

خیلی دوستش دارمم.. عالی بود بانوجان

منم همینطور.. 
خیلی ساده و صمیمی حرف میزنه و از وقتی فهمیدم به عشقش هم نرسیده و بیشتر اهنگهاش تقدیم به عشقش هست برام جذاب تره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan