لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

خانه دیگری

"خانه دیگری" را دیدم‌. با بازی هنرمندانه گوهر خیراندیش ‌و ناصر هاشمی. سکانسهای آخرش غمگین بود و غمگینم کرد. گریه کردم‌. مدتهاست فیلم به تنهایی میبینم تا حالاتم برای اطرافیانم معلوم نباشد. خواهرم میگوید کسانی که زود گریه اشان میگیرد افسرده اند! میگوید فکری به حال خودت کن...

:(

💜🧡
پنجشنبه ۲۶ تیر ۹۹ , ۲۰:۴۹ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

کسی که گریه نمی‌کند تکه سنگ متحرکی بیش نیست...

من دیگه شورشو در آوردم😂

سلام

گاهی هم برعکسه کسی که نمی تونه گریه کنه بیشتر به سمت افسردگی کشیده می شه

سلام عزیزم
دور باد از همه امون
جمعه ۲۷ تیر ۹۹ , ۰۳:۰۹ فرشته ی روی زمین

سلام..

این فیلمو ندیدم ولی بنظرم وقتی برای یکی دیگه مثلا برای یه شخصیت تو فیلم ناراحت بشی و گریه ت بگیره نشونه ی وسعت و لطافتِ روحته : )

سلام فرشته ی روی زمین
لطیف کی بود من😉
ممنون از حضورت

بنظر من که این گریه ها با دیدن فیلم که وقایع غمگین دارن از دل رحمیو مهربونیو احساساته

و طبیعیه آدم با دیدن روایتی غم دار،غمگین بشه ...

ولی انشاالله همیشه لبتون خندون باشه😘❤

فیلمهامون گوشه ای از واقعیت تلخ زندگی ادمهای دور و برمون رو نشون میده. دلم خیلی میگیره.. 
سر جان دار هم گریه کردم
کلا با من کسی فیلم نباید ببینه🤣

سلام

اتفاقا اینکه احساساتت را می تونی بروز بدی اصلا هم افسرده نیستی. من وقتی فیلم می بینم گاهی برای خنده آورترین بخش فیلم هم اشک میریزم چون ممکنه برای من خاطره ایی را زنده کرده باشه و یا کمبودی را گوشزد. فیلم های غمگین کمتر ببین . 

سلام مریم جان..
یه جمله ای داشت فیلم " خانه دیگری" که مرجان در کنار تخت پدرش در خانه ی پدری به همسرش میگفت دیدی برای ما هم اتفاق افتاد! کلی گریه کردم. من دلم نمیخواد عزیزانم رو از دست بدم😭

درسته فیلمهامون اکثرشون تلخن ولی واقعیت دور و برمونن. فیلمهای کمدی رو که نگاه میکنم به خاطر وقت تلف کردن حسرت میخورم!

چشم و گوش بسته یا زیرنظر اینها فیلمهای کمدی جدیدن  ولی اصلا زیبا نیستند

سلام 

اتفاقا من هم اخیرا این فیلم را دیدم .

جالب بود .

سلام عزیز
سلایق فیلمی امان هم شبیه همه انگار😉

به نظر من گریه خوبه

آدم خالی میشه

البته گریه های بیجا نشونه ی خوبی نیست

ولی گریه های به جا خوبه... عالیه... من دیروز یه دل سییییییررررر گریه کردم

فکر نکنم بدتر از من باشی دیگه ... موقع تعریف کردن یه چیزی هم گریه ام میگیره گاهی... اگر ماجراش غمناک باشه که های های گریه میکنم

 

گریه کن گریه قشنگه گریه سهم دل تنگه
گریه کن گریه غروره مرهم این راه دوره
سر بده آواز هق هق خالی کن دلی که تنگه
گریه کن گریه قشنگه گریه قشنگه
گریه سهم دل تنگه گریه کن گریه قشنگه

بذار پروانه ی احساس دلتو بغـل بگیره
بغض کهنه رو رهاکن تـا دلت نـفس بگیره
نـکنه تنها بمونی دل به غصه ها بدوزی
تو بشی مثله ستاره توو دل شب ها بسوزی

( آهنگ سیاوش قمیشی ... میتونی دانلودش کنی)

 

 

عزیزم...
منم موقع تعریف کردن بعضی وقتها گریه ام میگیره. کلا عین همیم انگار..
بیا حوا جان پیشم یه دل سیر گریه کنیم😊


ممنون بابت معرفی آهنگ😊 ولی با قمیشی حال نمیکنم .. اصلا نمیدونم چرا.. یه اهنگشم تا حال تا آخر گوش نکردم

میام یه روز

اوضاع درست شد اومدم تهران یه قرار با هم میذاریم حتما

اون موقع فکر نکنم دیگه گریه امون بگیره... شایدم بگیره

 

منم زیاد گوش نمیدم ولی بعضی آهنگ هاش رو دوست دارم

اون زمانی که برای آموزش گیتار میرفتم اکثر ریتم ها و آکورد ها رو با آهنگ قمیشی و رضا صادقی کار میکردیم ... عالی بودن برای آموزش گیتار

حتما حتما... دوست دارم ببینمت از نزدیک💜
پس که اینطور .. اینایی که عاشق قمیشی اند اهل گیتار هم هستند پس.
همونه من از قمیشی خوشم نمیاد دیگه😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan