لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

عاشقانه ۷۷

 

 

 

آمده‌ام که سر نهم عشق تو را به سر برم

ور تو بگوییم که نی نی شکنم شکر برم

 

آمده‌ام چو عقل و جان از همه دیده‌ها نهان

تا سوی جان و دیدگان مشعله نظر برم

 

 

مولانای جان/ قونیه

با صدای استاد شجریان عزیز🧡💜

 

+ مدتی است آهنگ پیشواز موبایلم شده است. آهنگ پیشواز شما چیست؟

سه شنبه ۲۴ تیر ۹۹ , ۱۷:۳۹ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

خوشحالم که استاد شجریان گوش می‌دین:)))

😊🌹
اهنگ پیشوازتون چی بود؟😉
سه شنبه ۲۴ تیر ۹۹ , ۱۷:۵۰ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

پیشواز نداره:)

پیشوازش بوغ هستش

چقدر بی ذوقین😄
بوق نه بوغ😉
سه شنبه ۲۴ تیر ۹۹ , ۱۷:۵۲ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

😂

⚘😊

چه قشنگ😍

پیشواز من سلطان قلبم مهدی میرزایی هستش

نشنیدم. برم گوگل کنم ببینم و بشنوم🚶‍♀️🧡

به به

هر دو عشق ، استاد شجریان و مولانا که خیلی دوستشان دارم

بسیار لذت بردم

پیشواز ندارم. 

درود بر بانو مریم
عشق دو چندان است با این شعر و با این نوا


سلام بانو👋

چه موسیقی قشنگی...😉😎

خدایی جناب شجریان دیگه واقعن آخرشه...😎😃

من تنها استفادم از گوشی اینه که هر روز صب با یه نشاط خاصی به صفش زل بزنم تا ببینم آیا جانان برام پیام فرستاده یا نه🤩...جانان کیه؟🤔...همون ایرانسل خودمونه بابا!😅...

ولیکن این یار جانی متاسفانه صدای زیبایش را از رسیدن به گوشهایم محروم میدارد🙄😁 و چنین شدست که میلی ندارم کسی پیشوازی را بشنود که جانان هرگز قصد شنیدنش را ندارد!😐😁

چه عاشقانه شد...😅

 

:)

سلام ادی مهربون
قشنگ تویی با اون نوشته های طنزت😘
اگه دستم برسه به جانان یه گوشمالی حسابی نثارش میکنم که اینقدر ازت بیخبره و پیام نمیده😄😉

سلام

از من سنگ صبور چاوشی بود که به بوق ختم شد.

چقدر قشنگه این سنگ صبور
قربان شما😁...لطف دارید بانو😅!
خدا خیرتون بده😄...بلکه آدم شه یه زنگی بزنه🙄...یه پیامی بهم بده🤪!
 
:)
الهی...
مطمینم که بهت پیام میده. 
گوشش رو بد پیچوندم😉

ممنون بانو😂😉

 

:)

خواهش خواهر💜

پیشواز همراه اولم گل گلدون هست

ولی ایرانسلم هیچی... بوق میزنه

وای گل گلدون. من عاشق موسیقی بیکلامشم
یه دوره ای آهنگ وبم بود...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan