لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

مهراز ۷۳



عاشق و دیوانه ی قطعه ی خزان استاد مشکاتیان هستم. این قطعه در البوم مژده ی بهار مرحوم ایرج بسطامی اجرا شده است. این هفته به استاد عیسی از علاقه ام به این قطعه گفتم و از او خواستم که این قطعه را هم کار کنیم. استاد گفت نت اش را گیر بیار باشه. گفت من نت اش را ندارم ولی اگه خواستی میتونیم گوشی بزنیم. از آنجایی که با آموزش از طریق گوشی میانه ی خوبی ندارم گفتم نت اش را پیدا میکنم. استاد عیسی گفت آقایی به نام نیما فریدونی کارهای ارزنده ای در خصوص تبدیل اجراهای اساتید به نت انجام داده است و در اینترنت نت ها را به فروش می رساند. با یک سرچ کوتاه به کانال تلگرامی و آی دی ادمین کانال رسیدم و از او نت خزان را درخواست کردم. پی دی اف نت را در ۲۰ صفحه( نت سنتوری اش به همراه نت تاری اش)  برایم ارسال کرد و در انتها ۸۰۰۰ تومان قیمت داد😊

بریم خزان بنوازیم🎵🎼

پنجشنبه ۱۲ تیر ۹۹ , ۲۳:۵۰ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

آخ آخ

چی شد😉
پنجشنبه ۱۲ تیر ۹۹ , ۲۳:۵۴ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

آخ آخ= هوس خزان کردم

بنواز 
لذت ببر

چقدر دوست داشتنی و آشناست به گوشم...🌱

زیاد اجراش کردن... اواخر هم فربد ذوالقدر هنرمند بیماری که در خیابانهای تهران ساز میزد این قطعه را با سه تار به زیبایی نواخت. در یکی از عاشقانه هایم میتوانید ببینید
شنبه ۱۴ تیر ۹۹ , ۰۸:۵۰ اسماعیل بابایی

خیلی زیباست این قطعه.

روح استاد مشکاتیان شاد که چه یادگارهایی از خودشون به جا گذاشته ن.

به شدت حس خوب میگیرم. بارها و بارها گوشش دادم..
از آرزوهایم نواختن زیبای این قطعه با تار است. 
یه کم با تار سخته نواختنش..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan