لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

چی میخرین؟

در همین لحظه اگر حدود یک میلیون تومان پول داشته باشید اولین چیزی که میخرید چیست؟

جواب خودم در ادامه ی مطلب

نظرات باز است.

من یک کیس خوشگل تار🎼🎵🎶

من احتمالا کلش را کتاب 

دوتار...😉

چون خیلی دوست دارم یاد بگیرم ولی بخاطر دروس نمیتونم بهش حتا فکر کنم!😐😑

 

:)

حد اقل یه ذره بیشتر می گفتی بشه یه چیز درست حسابی بخرم

 

عاقا من به مخلوط کن نیاز دارم و الان شده بالای دو میلیون

خو یه میلیون کمه

تازه مبل و فرش هم میخوام

کولر هم میخوام

پرده هم نیازه دارم

 

علی الحساب با این یک میلیون میرم  سه جفت کفش و یه دونه شلوار و یه دونه پیراهن میخرم... البته اگر کم نیاد...

حوا جان درست میگه واقعا با یک میلیون نمیشه چیز خاصی گرفت ولی اگر یک میلیارد بود من یک خانه روستایی کوهستانی توی یک جای خیلی دور افتاده میخریدم. میشه بگی یک میلیارد تا منم به خواسته ام برسه

سلام عزیزم .. 

عجب چیزی  .. باورت نمیشه این روزا واقعا لنگ همین یک میلیونم

در حال حاضر همه چیزای دم دستی م بعد چند سال خراب شده برای همینم یه کفش و یه پارچه برای دوختن مانتو ‌ویه کیف و یه پیراهن هم برای نامزد جان ..  

سلام .پانصد تومنش را میدادم به یه بنده خدای نیازمندی که ازم خواست نداشتم بدهم ،بقیه اش را هم یه شام چند تا دوستانم را بیرون می‌بردم .

رفتم حساب کتاب کردم دیدم نمیشه اون سه جفت کفش و شلوار و پیراهن رو خرید با یک میلیون

فقط میتونم دو جفت کفش یا یه شلوار و پیراهن بخرم

مریم خانم راست میگه لا اقل یه مبلغ بزرگ بگو بتونیم چهارتا چیز بخریم

اجازه خانم؟🙋‍♀️❤موکارلو تخفیف گذاشته.می رم ببینم چی میشه باهاش خرید.مثلا یه کفش هثت ترک+کمربند😎

جارو شارژی

دوشنبه ۱۶ تیر ۹۹ , ۲۲:۳۱ دولسینه دن کیشوت

هووووم

خب یه تومن کمه

ولی چون پرسیدی میگم🙄

یکم پارچه میخریدم...😍

 

 

 

پارچه برای چه کاری؟🤔

ماسک میخیردم و بین نیازمندا توزیع میکردم 

 

نه دروغ گفتم یه جفت کفش میخریدم :)

مبارکه😄
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan