لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

آش نخورده و دهن سوخته!

دیروز برای امضای ابلاغ درسهای سال بعدم به درخواست مدیر رفتم مدرسه. مدیر ضمن تشکر از فعالیت های مجازی آموزش در دوران کرونایی برگه ی تشویقی به من داد که امضای فرماندار را داشت. متن تشویقی خطاب به معلمینی بود که در جریان رای گیری انتخابات اسفندماه مجلس فعالیت داشتند. خنده ام گرفته بود. اصلا موضوع تشویقی به من ربطی نداشت. این نمونه ی کوچکی است از صدها مدرک و امتیاز و سمت و منصب پیش کش به تمام مسئولینی که کاری انجام نداده اند!

..

به نظر شما چون اون بالا خرابه این پایین خرابه یا چون این پایین خرابه اون بالا خرابه؟!!

سلام
 به نظرم همه چی از پایه شروع میشه.. 
 خشت اول گر نهد معمار کج... تا ثریا میرود دیوار کج

وقتی متوسطه اول بودم به منم که یه دانش آموزم یه سری برگه های تشویقی میدادن که اصن تو برنامه هاش شرکت نکرده بودم...

مثلن برا حفظ قرآن...متاسفانه نه تنها روخوانی قرآنم خوب نیس...بلکه از حفظیات در همون حد حمد و سوره رو بلدم...!

البته من اونا رو مینداختم بیرون...هنوزم اگه ازون برگه ها بگیرم میندازمشون بیرون!

D:

همه بچه های کلاسمون گرفته بودن ازون برگه!...

(:

 

من اینو نمیندازم دور😁
برای امتیاز ارزشیابی اخر سال نیازش دارم🤣

:))))))))))))) (این معادل سازی شده ی همون آخرین شکلکیه که گذاشتین!)

چه شرایط سختی...باید بین یه عالمه کاغذ زندگی کنید...من الان کتابای سال قبلمو که نگه داشتم دیوونه شدم!...چجوری تحملشون میکنین!؟

:)

هر از گاهی برای رتبه بندی معلمان و هزار جور برنامه های از پیش تعیین نشده مدارکمون رو میخوان‌ مجبوریم نگهشون داریم..
من کتابهای دبیرستانم یه چند تایی اشون رو نگه داشتم مال حدود بیست و هشت سال پیش😁

واقعن نگهشون داشتید؟...منکه چون نتونستم کتابامو بندازم دور برگه های اضافیشو(شامل فهرست و سخنی با معلم و دانش آموز )رو کندم انداختم دور تا روحم اندکی آرامش بگیرد!

:)

بله. تازه دفتر خاطرات دوره ی راهنمایی ام رو دارم

اون چند ورق چیکارت داشت آخه😎🤔

 

نمیدونم...همه همینو میگن...ولی خب...خودمم نمیدونم چرا!

:)

😁😁

این روزها در چه حالی؟

با امتحانا میگذره!

:)

موفق باشی عزیز😍

ممنون بانو!

:)

🌷😍⚘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan