لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

یه پیشنهاد خوب ۱۲



نفس نفس/ روزبه نعمت االهی


+ پیشنهاد از حوای جان

سلام

چه آهنگ زیبایی ممنون

سلام.
توصیف حال دل بعضی هاست مثل من

کاش لینک دانلود آهنگ رو هم میذاشتید...

سمت راست کادر سه نقطه رو بزنید دانلود میکنه

سلام.عالی بود.👌

سلام عزیز

خوشحالم دوسش داشتین😍

من همه ی کارهاش رو دوست دارم. ممنون از حوا جان و شما

من اولین آهنگیه که ازش شنیدم🙄

اولین بار بود شنیده بودم ولی عجیب احساس کردم با حال دل شما جوره...

 

 

به دل من که خیلی نشست‌ 
ممنون از این پیشنهاد ناب🌷💖

خواننده ی خیلی خوبیه و سواد موسیقی داره. چند تا از کارهاش رو برات می فرستم حتما.

ممنون از ارسال مهسای جان

همه اشون قشنگ بود🌹💖

سلام زیبا بود ولی نه زیباتر از موسیقیای خواستنی من :)

سلام.
یه پیشنهاد هم شما بده غزل جان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan