لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

عاشقانه ۷۱

نمیشود آدم 

موسیقی مورد علاقه اش 

را بشنود و تـــــوُ را 

بارها و بارها در خیالش 

بغل نکند...




زهره سجادی





+ موسیقی مورد علاقه ی شما چیست؟

سلیقه افتضاحی دارم -_- دل ای دل چاوشی خیلی دوست

🎼😄🌹

موسیقی مورد علاقه من آهنگ صدای کسی است که هر بار میشنوم زندگی میگیرم

استاد اواز ایران

فقط فرکانس صدای ناناز معشوق می تونه بهترین موسیقی دنیا باشه...

🌷😊
ایول

من با شما حرفی ندارم 😑

😍😍
اصلا قهر بهت نمیاد

For elise

نام اهنگه؟🤔

خیلی ام میاد.

برو از اونا ک میشناسن منو بپرس

فکر کنم قهرو تر و لجباز تر از من نیست 🤐😑😐😂😂😂

😭😭😭😭
دل نازک منم میشکنه ها اینجوری میگی..
چرا ناراحتی نرگسی؟

شب های اول ماه رمضان بود گفتی زود پاییزان رو میذاری ک من سوال جوابم رو بگیرم 

 امروز چندمیم؟ 

😒

آره راست میگی. خیلی درگیر کلاسهای انلاین مدرسه شدم شرمنده.
به زودی مینویسم. قول.
حالا آشتی😍

رو قولت حساب میکنم 

اشتی😍❤

مهربونم
عزیز دوست داشتنی
😍😍😍

نوستالوژی من 

مرغ سحر ناله سر کن 

داغ مرا تازه تر کن 

عزیزم..
منم دوست دارم ولی الهه ی ناز موسیقی مورد علاقه ی منه

سلامممممم بانو جانم😍😘

خوبید؟:)❤

آهنگ مورد علاقه زیاد دارم

ولی یکی از طرفدارای روزبه بمانیم

اکثر آهنگاش بدجور به دلم میشینه

یکی (کجا باید برم یه دنیا خاطرت تورو یادم نیاره )رو خیلی دوست دارم

 

وآهنگ «شلیکشو»...

دیوونه این دوتا آهنگشم

این اخیر بیشتر شلیک روزبه بمانی

وبی احساس شادمهرو گوش میکردم:):

 

ولی بنظرم یکی از بهترین وجذاب ترین صداها برایه عاشق 

صدای معشوقشه...💔

 

عزیزم محیای بامرام و معرفت
بسیار هم عالی..
من شادمهر رو هم دوست دارم...

https://www.google.com/search?gs_ssp=eJzj4tVP1zc0TEmriC9Oy8k1YPTiTystUkjNySxOVSjITMzLBwCqqwrS&q=fur+elise+piano&oq=for+elise&aqs=chrome.1.69i57j46j0l2.6316j0j4&client=ms-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

سپاس 
باید با فیلتر شکن بازش کنم و گوشش بدم.

سرچ گوگله فاطمه جون 

این اهنگ از بتهوونه 

for elise معروفه خیلی معروف

عزیزم. حتما گوشش میدم. شاید شنیده باشم😊

داشتم فکر میکردم که آهنگ مورد علاقه من چیه؟

دیدم واقعا نمیتونم بگم کدوم آهنگ مورد علاقه منه

زیادن خیلی زیاد...

الهه ناز

مرغ سحر

آهنگ مادر با صدای حبیب خدابیامرز... این یکی همیشه اشک من رو در میاره

آهنگ های شاد

آهنگ های سنتی

آهنگ های غمگین، نه زیاد غمگین دوست ندارم.. از اول نداشتم... با اخلاق من زیاد سنخیتی نداره... ولی گاهی گاهی گاهی گوش میدم...

از وقتی دختر دار شدم که زیاد گوش نمیدم چون مورد پسندش نیست... باید دختر جان هم بپسنده...

تو الهه ی ناز با من هم نظری.
منم غمگین رو فقط وقتی گوش میدم که حال دلم خوب نباشه.
ای جان ... دخترا عشقن‌‌‌... شادی حق بچه هامونه

اندی کوروس شهرام شب پره

منصور ابی

شهره لیلا فروهر

معین

بیژن مرتضوی امید

داریوش

شماعی زاده:))

سیاوش قمیشی

هایده مهستی

گوگوش

لیلا  فروهر

 

خواجه امیری

پویا بیاتی

محمد علیزاده

یگانه

چاووشی جان

شهاب مظفری

مرحوم مغفور بهنام صفوی

بنیامین

امین حبیبی

حاجیلی

حمید عسگری

هیراد

رضا صادقی

سامان جلیلی

زندوکیلی

شهرام شکوهی

آسرایی

ایوان باند

ایهام

و ...

یه عالمه دیگه

 

 

خاص ترینشون مدنظر بود. اسم ترانه رو گفتم بگی نه خواننده رو که🙄

وای همایون شجریان و میثم ابراهیمی و افتخاری و لهراسبی و شهرام ناظری و محمد اصفهانی و مهدی جهانی و ابراهیم زاده و ... رو از قلم انداختم :)

این همه زحمت تایپ کشیدی غزل. چه کاریه آخه‌. مینوشتی همه به غیر از تتلو و تهی😄
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan