لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

مهراز ۷۰

ﺗﻤﺎﻡ ﺣﺠﻢ ﻗﻔﺲ ﺭﺍ ﺷﻨﺎﺧﺘﯿﻢ

ﺑﺲ ﺍﺳﺖ


ﺑﯿﺎ ﺑﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺩﺭ ﺁﺳﻤﺎﻥ 

ﭘﺮﯼ ﺑﺰﻧﯿﻢ...


وقتی به همسر گفتم میخواهیم برای تمرین قطعه ی " هوش مسخ" با محمدرضا به خانه ی دختر عمه ی استاد عیسی برویم  با مخالفت همسر مواجه شدم. چند بار توضیح دادم ولی گفت لزومی ندارد. گفتم هدف از تمرینمان جریان یک سورپرایز است ولی گفت نه. یک ساعتی که گذشت باز گفتم یعنی نرم؟! چیزی نگفت. یاد پارسال افتادم که اولین جلسه ی گروه نوازی استاد اکبرپور را رفتم و دیگر اجازه ی حضور را به من نداد. گفتم با این اوضاع من پیشرفت نمیکنم. باید بتونم تو جمع بزنم‌ و اعتماد به نفسم را بالا ببرم. گفتم و گفتم تا اینکه راضی شد. برای اولین بار با دو نفر از همکلاسی هایم ساز نواختیم و خاطره تعریف کردیم و لذت بردیم و مهمتر از همه اینکه نواختهایمان را ضبط کردیم و به زودی قرار است استاد عیسی را سورپرایز کنیم. 

مهربان همسر هم در همان چند ساعت حضور من در آنجا سه بار تماس گرفت😁

وای من خیلی دلم میخواست یه ساز یاد میگرفتم ولی وقتش نبود

 

این اقایون چرا همیشه با همه چی مخالفن ؟:)

هیچ وقت دیر نیست. شروع کن

نمیدونم چرا ؟ برای منم سواله😉😄

موفق باشی خانوم

فدایت بانوی مهربانی

:))

پاییزان -__-

ربطی به پاییزان نداشت این پست رهام 😁

خب اینقد گذشته که اصلا یادتون نیست

یه ماه پیش گفتم پاییزان بعدی رو بزارین هنوزم که هنوزه نزاشتین😐

کلا داستانش یادم رفت اصا😐

توی این تعطیلات حتما مینویسمش🌻

سلام فاطمه.می دونم تولد استاد پانزدهم خرداد هست. منتظرم ببینم چه سوپرایزی در راه هست؟ 

موفق باشید 

سلام مریم جان

امیدوارم برسه به تولدش. شاید یه کم با تاخیر 

به مهربان همسر سلام ما را هم برسانید...

🌷
چطور؟

حتما خیلی دوستون داره .... که نگرانتون می شده.....

 

من عاشق دوست داشتن و دوست داشته شدنم...

قطعا همینی که شما میگی هست😊

آدرس وبتون رو اشتباه گذاشتین

سلام

خوبی بانو جان؟

چقدر دلم تنگ وبلاگتون بود

میومدم سر میزدم ولی حس هیچی نبود

 

و اما نظر پستانه (واژه ساختنی و از خودمه با ضمه بخونید:). )

شما دوتا خوب بلدین همو دق بدین:))

سلام غزل بانو جانم
بی معرفت شدی دیگه. چه کنیم😁
نظر پستانه به ضمه رو خوب گفتی. دق دادن کار ماست😄
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan