لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

عاشقانه ۶۸

 



ای شرقی غمگین

 

 

فریدون فرخزاد

فعال باش همیشه :دی

بنویس این پاییزان رو ترکیدیم

جوووووونم💟
چشم مینویسم

همش میگی چشم و نمینویسی

فاطمه میرم دیگه نمیامااااا

 

 

پ.ن: یه قانون نانوشته میگه اونی که تهدید میکنه هیچوقت انجام نمیده 😁

دلت میاد منو تهنا بزاری😭

ای جانم!! اسطوره. اسطوره بودند.

درود میرزا
خوبین؟
دلمون براتون تنگ شده بود.

بذا فک کنم🤔

 

نه

😁😁

 

ننر کی بودم من

عشق من بودی تو😍😊

دوس داشتنی من هستی تو ^_^

ارادتمندم بسی🍀🌹💟

به به. بسیار لذت بردم. ممنونم

فدایت🌹🌷🎼
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan