لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

هدیه ی روز معلم


امروز هدیه ی استاد عیسی را در پیج اینستای چرم چمان سفارش دادم. یک کیف مضراب تار سماقی رنگ و بسیار زیبا. تا آخر هفته به دستش میرسد. آدرس خانه ی استاد را از دختر عمه گرفتم و کلی سفارشش کردم استاد متوجه نشود. دختر عمه همان روز گفت بیا با هم بریم خانه ی استاد و روز معلم سورپرایزش کنیم. کمی که فکر کردم دیدم اصلا جایز نیست و ممکنه استاد عیسی دوست نداشته باشد هنرجویانش وارد حریم خانه اش بشوند. وای که چقدر دلم برای استاد عیسی و کلاس نادری تنگ شده است. با دختر عمه کلی برنامه ریزی کردیم که تولد استاد را در نیمه ی خرداد باشکوه برگزار کنیم البته اگر کرونای لعنتی بگذارد کلاسها با خیال آسوده برگزار شود. با محمدرضا همکلاسی هنرمندم نیز صحبت کردم‌. او هم موافق بود و گفت هر کاری از دست من بر میاید بگوبید.  

راستی تا یادم نرفته بگم امشب استاد عیسی ساعت ۸ شب از پیج اینستای  خانه موزه ی بتهوون زنده سه تار نوازی خواهد کرد. دوستان علاقمند از دست ندهید. 

که چقد ازت یاد میگیرم چطوری انرژی جمع کنم فاطمهٔ مهربون،

نگاه کی به کی میگه ها
خودش بمب انرژیه🌹😍

چه حرکت زیبایی

این روز رو میشامیش به خودتون هم تبریک میگم

عزیزی خانم‌گل
روز تو هم مبارک پیشاپیش🌹

سلام.

چه هنرآموز قدرشناسی 😍

سلام خانم دکتر عزیز

پیشاپیش روزتون مبارک🌹
اصلا تو قدرشناسی من لنگه ندارم. باور کن

سلام روزتون مبارک بانو

من از امریکا می صحبتم:))

سلام جان دلم.
روز تو هم مبارک جان جان.
منم از کره ی مریخ پیام میدم. ببخش دیر شد😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan