لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

Sherlok

قسمت اول از فصل اولش را دیشب دیدم. سریالی انگلیسی ۴ فصله که هر فصلش سه قسمته. جمعا ۱۲ قسمت. از نبوغ و تنهایی شرلوک خوشم میاد. در آن واحد و با یک نگاه اطلاعات زیادی از مساله در ذهنش خطور میکند. دیالوگهای هوشمندانه و  سریع و گاها شوخ این قسمت مرا برای دیدن قسمتهای بعدی راغبتر کرده است.


کلشو نگاه کردم.

...

پیشنهاد میکنم تا آخرش تماشا کنید.

حتما.. چیزی که الان به وفور دارم وقته

چند سال پیش چند قسمتی ازش رو دیدم

جذابه

قسمت اولش که خوب بود. بقیه اش ببینم چطور پیش میره.
تو دیدن سریالها خوب شروع میکنم ولی وسطش رهاشون میکنم
مثل 
دل
مانکن
لاست
همگناه
گیم آف ترونز

دل همچین سریال باکیفیتی نیست

از نظر من البته

اما شلوک هلمز جذابیت خودشو داره

دل رو فقط ۵ قسمت دیدم. از بس که کشش میدادن حوصله ی من یکی سر رفت
کرگدن رو دنبال میکنم. قشنگه . اگه اخرش رو اب نبندن

اره موافقم

البته هنوز کرگدن رو شروع نکردم

بهتون مینی سریال چرنوبیل ( chernobyl ) رو پیشنهاد میکنم

۵ قسمت و پر از مفهوم و آموزنده و تلخ ، ولش نمیکنید

چون سریالیه که اصطلاحات علمی زیاد داره بهتره که دوبله شده اما بدون سانسورش رو ببینید

امیدوارم لذت ببرید

ممنون‌بابت معرفی.‌
خیلی تعریف چرنوبیل رو شنیدم. بعد شرلوک میرم سمتش😊

خواهش میکنم

به به

عزیزی😍😊

من نگاه نکردمش تا بحال 

ترغیب شده تماشا کنم

یه قسمتشو ببین فک کنم خوشت بیاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan