لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

یک سوال جدی

اگر شما برای دوستی از جون و دل مایه گذاشته باشین و اونوقت متوجه بشین یه جایی طرف باهاتون رو راست نبوده چه میکنین؟

خواهشا دوستانی که این پست را میخوانند جواب بدهند. 

پست رمزدار بعدی بیشتر در این باره خواهم نوشت.

+ نظرات بدون تایید نشان داده میشود

بستگی به اون جاهاش داره. و میزان نزدیکی دوستی
اگه مسئله ای باشه که تو رفاقت و رابطه تاثیر داشته باشه، معمولا بهم برمیخوره و سعی میکنم این رابطه رو محدود کنم ! همونطوری که تا حالا بوده. البته استثنا هم وجود داشته.‌‌

 اول که میفهمم  این موضوع واقعا حقیقت داشته شوکه میشم

بعد دنیا انگار روسرم آوار میشه..

بعد حس گس بازیچه بودن و گول خوردن بهم دست میده

سعی میکنم اولش به روی طرف نیارم ولی آخرش یه جا از کوره در میرم و میشورمش میزارمش کنار...

بعد افسرده و دلمرده و ناراحت میشینم لعنت میفرستم به هر چی که هست ونیست

بعدش دیگه نمیدونم چی میشه... نمیخوام بدونم

اصن اعصابم خراب شد همین الانشم..

ولی تو بیشتر موارد خودمو مقصر میدونم... حالا درست یاغلط.. همیشه خودم رو مقصر اصلی اتفاقات میشمارم

سلام

با هر کی مثل خودش.

به نظرم هرگز  نباید کسی برامون خاص و استثنا باشه

همون اندازه دوست بدارید که دوست داشته میشین.

همون اندازه کسی براتون مهم باشه که شما برای اون مهم هستین.

 

اگه کسی با من همچین رفتاری داشته باشه

حساسیت نشون نمیدم ، مثل خودش باهاش برخورد میکنم.

سلام.

اگه فقط "یه جایی" باشه به رو نمیارم و میگذرم. ولی اگه بفهمم کلا رو راست نبوده باهام، خود به خود برام تموم میشه. دیگه اصلا نیازی نیست کار خاصی انجام بدم.

سلام

 

نمیتونم دیگه بهش اعتماد کنم و بدون اینکه من بخوام خود به خود اون رابطه دوستی

 

تموم میشه.

 

شخصیت من اینجوریه با یه دروغ هرچند کوچیک توجیهی برام قابل قبول نیست

 

 

گاهی گذشت کردن لازمه البته برای دوستی هایی که دوطرفه باشن، وگرنه با دوستی ای که یکطرف از جون و دل مایه بذاره و طرف دیگه استفاده کنه مخالفم و از همون اول ادامه نمیدم

 

خب فاطمه

در این شرایطی که مبهم ازش گفتی،

طرف وقتی از یجایی نشون بده ینی تمام جاها اینطوری بوده!

سلام عزیزدل😍😘❤

 

برا من بستگی داره اون موضوعاتی که درموردشون روراست نبوده 

چقد مهم بودن وعلت روراست نبودنش چی بوده

چقدر ممکنه به من آسیب زده باشه 

میزان صمیمیته هم برام مهمه

 

درهرصورت که به روش میارم ومیگم فهمیدم دروغ گفتی صادق نبودی

ولی اینکه رابطمو ادامه بدم یانه بستگی به همون عوامل بالا داره 

که توضیحش چیه علت صادق نبودنش چی بوده چقد روراست نبودنش آسیب زننده بوده وصمیمیته چقدره

چقدر خودآدمه برام رفیق بوده معرفت گذاشته 

:)

یوقتا میشه گذشت یوقتا هم بهترین کار اتمام رابطس

 هرچند آدم که بگذره اعتماده مثل اول نمیشه هیچوقت....

یه گوشه ی ذهن براهمیشه عدم صداقت طرفمون میمونه ...

مقابله به مثل نمی کنم، اما خط مشیم رو عوض می کنم. تجربه ش رو هم دارم😉

سلام

خوب آدم تا تو موقعیتش قرار نگیره و براش پیش نیاد خیلی دقیق نمی تونه در موردش نظر بده اما اونطور که از خودم شناخت دارم اگه همچین مسئله ای پیش بیاد یه دلخوری عمیق نسبت بهش پیدا می کنم که ممکنه همیشه تو قلبم اون دلخوری باقی بمونه اما بروزش نمی دم و سعی می کنم ببخشمش و فقط  تا حد زیادی از اعتماد کردن بهش خودداری می کنم و در حد یه دوستی معمولی پیش می رم 

دیگه باهاش ارتباط نمیگیرم...

ارتباطمو باهاش قط میکنم...یا در حدی نگه میدارم ک ازش توقعی ندارم

من کارم همینه...

واسه همه از جون و دل مایه میذارم...

بعد هیچکی بام رو راس نیست...حتی خودم با خودم...!!!

دوری و دوستی

البته موقت

حذفش میکنم راستش :)

به شخصه خیلی وقتا سعی میکنم نادیده بگیرم خصوصا وقتایی که طرف برام عزیز باشه

و خب سعی میکنم که دلیل کارشو بدونم چون واقعا خیلی وقتا اون طور که ما فکر میکنیم نیست، ولی خب اگه دلیلش برام قانع کننده نباشه و سعی کنه کارشو توجیح کنه و موضوع خیلی برام ناراحت کننده باشه  شاید ازش بگذرم ولی دیگه اون آدم قلبا برام جایگاه سابقو نداره و کم کم ازش سرد میشم.

کار خاصی هم نمیکنم فقط همین که کم کم ازش کناره میگیرم.

البته گاهی وقتا هم هست طرف اشتباهشو قبول داره و پشیمونه و سعی میکنه که جبران کنه که در این صورت قطعا بهش فرصت میدم. چون معتقدم تو زندگی باید گذشت داشت.

همه ی اینا بستگی به شرایط داره.

اول سعی میکنم خودم رو جای اون طرف بذارم و قضیه رو از دید اون ببینم و سعی کنم درکش کنم.اگه در چند مورد جزیی بوده باشه خیلی ناراحت نمیشم و میگم شاید دلیلی داشته.ولی اگه متوجه بشم بیشتر اوقات این قضیه تکرار شده،به دوستیم با اون شخص خاتمه میدم.

منم مثل خودش دیگه رفتار میکنم !

سعی میکنم خودمو بزارم جای اون...ببینم چقد بهش حق میدم بابت این روراست نبودن...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan