لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

نان و شیرینی

دیدین چه جنبشی برای پخت نان و شیرینی و فطیر تو خونه ها راه افتاده. خسته شدم اینقدر پست و استوری اینچنینی لایک کردم. هیچکدومشون هم خوشمزه و خوب نشده. دروغ گفتم به به. مرسی. اه

+ یک عدد بی هنر عصبانی😡

زندگیمون شده تعارف و تعریف...

خودمون نیستیم دیگه انگار

والا قبل از اینکه این جنبش راه بیوفته توی خونه نان میپختیم من و دختر جان بعد دیدیم یهویی پر شد از پستهای نون و فطیر

هیچکدوم رو هم درست نکردم... دستور خودم بهترتره

والا با این نوناشون

من نون لواش دوست ندارم و گاهی مجبوری میخریم... نون باید تنوری باشه اون هم تنور گِلی... شاطرش هم برقصه و نون بزنه به تنور (البته این یکی رو شوخی کردم)

تازه ما نان باگت هم درست میکنیم بیا و ببین... البته چون توی مایکروفر باید درست کنم و به هزینه ی برقش نمی ارزه بنابراین میخریم و دو دقیقه میگذاریم توی مایکروفر و خلاص

 

ای جان..
حوای هنرمند من..
من تا حال نون درست نکردم ولی تجربه اش میکنم یه روز😄

تقریبا هر روز دارم کیک درست میکنم. یعنی کار دیگه ایی از دستم بر نمیاد. ولی اونقدر قیافه هاش بدشکل هست نمیشه جایی بزارم عکسشو ولی خوشمزه است خدایی

نوش جانتون
من‌از این کیک اماده ها بلدم فقط. پودر و اب و روغن رو هم میزنیم و میزاریم تو فر😃 اصلا هم تزیین بلد نیستم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan