لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

بسته نت آموزش و پرورش

اوایل عید با همکاری آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات ۲۰ گیگ اینترنت رایگان برای همه ی معلمین بابت تدریس های مجازی فعال شد. چه بد موقعی هم فعال شد. تمام ۲۰ گیگ بسته ی من صرف دانلود فیلم و سریال و نشستن پای کنسرت اینستایی فرزاد فرخ شد😁 


فیلمها و سریالهایی که دانلود کردم:

۱۹۱۷(عالی. پیشنهاد مهدی میرزا)

مطرب(افتضاح)

هزار تو(عالی به پیشنهاد نسرین بانو)

ایده اصلی(ندیدم هنوز)

قسمت ۱ تا ۲۰ سریال کرگدن (عالی. دو بار دیدم)

زنان کوچک(ندیدم هنوز به پیشنهاد هما جان)

شیوع(پیشنهاد حامد)

Anna(عالی.پیشنهاد خواهر جان)

Knives out(خوب. پیشنهاد خواهر جان)

Red sparrow(معمولی. پیشنهاد خواهر جان)

Antonement( عالی. پیشنهاد مهسا)

Hacksaw ridge(ندیدم هنوز. پیشنهاد خواهر جان)

Notebook( برای سومین بار)


هزار تو با بازی شهاب حسینی و ساره بیات رو دوست داشتم. چقدر پایان غم انگیزی داشت. همه ی شخصیتها در فیلم یک راز مگویی داشتند حتی بردیا پسر بچه ی فیلم!

Anna را هم دوست داشتم دقیقا آخر فیلم متوجه میشدی که چه اتفاقاتی افتاد

( تنها ببینید😉)

هر چند بسته ی رایگانم تمام شده است اگر فیلم زیبایی دیده اید معرفی کنید

فقط anna

🌹

واقعا چه معلم وظیفه شناسی....!!!

 

راستی سلام...

امیدوارم حالتان خوب باشد...

سلام
خوش اومدی.
وظیفه ام رو انجام میدم تا حد توانم. 
همچنان که قبل از فعال شدن این بسته، با بسته هایی که پولش را دادیم تدریس آنلاین کردیم😊

سریال break bad از سایت uptv این سریال بهترین سریال تووی عمرم بود

و سینمایی زنان کوچک

غرور و تعصب 

after

 

ممنون جیگر.
وقتی سریال شهرزاد اومد تو نمایش خانگی فصل اول بریکینگ بد رو هم گذاشته بودند تو سی دی. من دوسش نداشتم 😎😔

منم هزار تو رو دوست داشتم.

فاطمه چرا اشتراک فیلیمو نمیگیری که رایگان تماشا کنی. حجم مصرفی اینترنت تو فیلیمو رایگانه

من چرا نمیتونم این فیلیمو رو درست تلفظ کنم😁😁😁
همش میگم فیلمیو🤣🤣

زیاد وارد نیستم.  سراغشم نرفتم.. یه سرچ میکنم. ممنون😍

شما اگه فیلم the flu رو ببینید چی میگید؟

 

بعدشم 20 گیگ ؟؟؟ ماذا فاذا؟

20 تومن بدبد 500 گیگ بگیرید با سرعت 8 مگ

 

--------------

هلبوی 2019 هم بد نیست.

شیوع منظورتون کدومشه؟ فیلم خارجیه یا سریال ایرانیه؟

 

 

جریان فیلمی که معرفی کردی چیه؟

کحا با ۲۰ تومن ۵۰۰ گیگ میده؟؟🤔

شیوع خارجی. همونی که به نوعی به ویروس کرونا اشاره داره

سلاام

خوبید؟❤

 

منم با اون ۱۰۰ گیگ رایگان که دادن کلی فیلم دانلود کردم ولی فعلا یکی دیدم:)

زنان کوچک و ۱۹۱۷ رو هم دانلود کردم:)

 

مرسی بابت معرفی برم چندتاشونو دانلود کنم😁😅

 

اگه علمی تخیلی دوست دارید بهتون interstellar رو به شدت پیشنهاد میکنم.البته صحنه های احساسی هم داره.

عاشقانه هم me befor you

البته اگه ندیدید:) خودم اینارو قبلا دیدم.

سلام‌عزیز دلم
ممنون بابت معرفی ها..
من اصلا میونه ی خوبی با تخیلی ها ندارم. نمیدونم چرا.. همش حس میکنم الکی ان😅🤣

😂😂

خب حستون درسته چون واقعا الکی ان😂

البته این فیلم از اون تخیلی عجیب غریبا نیستا، چیزاییه که ممکنه در آینده اتفاق بیفته.

اینو‌ خوب گفتی.. برخی فیلمهای هالیوودی انگار اینده رو میبنن . نمیدونم چطور واقعا😎

دنبال اسم کرونا تو فیلم می گردید؟ باشه من یه فیلم بهتون معرفی میکنم که صریحا گفته کرونا

 

2018 Terius Behind Me
 قسمت بیست دقیقه پنجاه و سه
لینک این فیلم 
https://www.namasha.com/v/Oz6LJEVD
 

صهیونیسم جهانی قبلا تو فیلم فلو و یا شیوع و یا مثلا رزیدت اویل ضمنی اشاره میکرد اما تو این فیلم دیگه رسما داره میگه . 

 

 

اینم ببینید

https://www.instagram.com/p/B-PqLWag_Nl/

بس در اینکه این ویروس ساخته ی دست بشره شکی نیست. حال کار آمریکاست یا چین؟

500 گیگ با 20 تومن شبانه نامحدود 1 تا 11 صبح همراه اول

ممنون.. این بسته که تموم شه اون رو شارژ میکنم

یه سخنرانی از پروفسور کریمی هست درباره حملات بیولوژیک ، 

کامل توضیح میده ، حالا اینو میخوام بگم که بیماری "هاری" مستقیم روی سیستم عصبی اثر میذاره و طرف ناخواسته گاز میگیره ، یه روانگردان جدید اومده که اونم تاثیر روی عصب داره

 

حالا اگه اونا ویروسی درست کنن با سرعت شیوع بالا مثل کرونا و تاثیر گذاری روی سیستم عصبی ، ایا تراژدی فیلم های زامبی تکرار نمیشه ؟؟

 

مثلا این کلیپ 

https://www.namasha.com/v/7LwXCPdF

 

این روانگردان که میگه طرف گاز بگیره روی سیستم عصبی فرد دوم تاثیر میزاره اومده؟

لذت دلنشین فیلم نگاه کردن 

😊
افسانه ۱۹۰۰ رو دانلود کردم به وقتش ببینم

فالانکا رو میگین؟ نمیدونم 

 

اسمشو نمیدونم
اینقدر دیر به دیر میایین یه لحظه باید فکر کنم ببینم مربوط به چی بوده پست و چی نوشته بودیم و چی جواب داده بودین😂😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan