لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

رفیق

عید باشد و در قرنطینه باشی. مودم به اشتباه ریست شده باشد. مهربان همسر بیمار مشکوک کرونایی باشد و اعصاب نداشته باشی. تو باشی و غرغرهای مداوم امیرعباس برای عدم دسترسی به بازیهای آنلاینی.  نه حس این را داری که با آموزش های تصویری گوگل مودم خانه را کانفیگ کنی و نه توانایی انجامش را.‌ لپ تاپ هم که به تازگی صفحه اش تار و خط خطی شده است و آن یک جو انگیزه را هم از وجودت میگیرد. تنها راهش کمک خواستن از دوست قدیمی ام است. دوستی که رفاقت را همیشه به بهترین نحو تمام کرده است. پیام دادم کجایی مهندس؟ و مشکل را برایش گفتم. پیشنهاد داد تماس تصویری برقرار کنیم و با نشان دادن همان صفحه ی تار لپ‌تاپ به ما در کانیفگ کردن مودم کمک کند. پروسه ای که بیش از نیم ساعت زمان برد چون من و امیرعباس هر دو ناشی در این زمینه بودیم و برخی اطلاعات مربوط به شبکه و سرویس ارائه دهنده ی نت منزل را باید میدانستیم  و نمیدانستیم و تا بیابیمش کلی زمان برد. بالاخره با زحمات مهندسمان خنده بر لبان امیرعباس نقش بست و کلی شرمنده ی مهر مهندس شدیم.

در مورد مهندس حمید قبلا در اینجا نوشته ام

:)

چقدر خوب

خداحفظشون کنه :)

خدا همه ی دوستای با معرفتو حفظ کنه

وانشاالله آدمای بامعرفت بیشتر سرراه هممون قرار بگیره:)

آی گفتی..
کم پیدا میشن ادمهای با معرفت و خدا رو شکر که من خیلی دوست بامعرفت دارم یکیش تو😍😘

من قربونتون برم😘😍❤

ازبس شما مهربون وخوبو بامعرفتید معاشرت باشما افتخار داره😍❤

 

همسرتون خوبن؟

اخه نوشتید علائم مشکوک به کرونا داشتن:(

 

عریز دلمی.. مهربانو💜🧡

یک هفته ای است در قرنطینه ی خانگیه و با مصرف دارو بهتره شکر خدا
خیلی مراقب خودتون باشید

خداروشکر

انشاالله سلامتی کاملشونو بدست بیارن

 

چشم شماهم مواظب خودتون باشید😘💖

الهی امین
فدایت بانو💜🧡💛

انجام وظیفه بود بانو

خجالتم ندین بیشتر از این‌ها به گردن من حق دارید شما

خوشحالم که تونستم کار کوچیکی براتون انجام بدم

مشکل صفحه نمایش لپ تاپ هم اگر نرم افزاری باشه قابل حله

اگر بتونم با اینترنت ریموت شم روی لپ تاپتون شاید بتونم درستش کنم یا راهنماییتون کنم که چیکار کنید.

لطف کردی مهندس. کاری کردی که من از دست غرغرهای امیرعباس خلاص شم😁
در خصوص لپ تاپ هم مزاحمت خواهیم شد😉
برقرار باشی رفیق
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan