لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

خراسانیات

آلبوم جدید استاد شجریان و زنده یاد مشکاتیان چند روزی است به طور رسمی منتشر شده است. هفته ی پیش از سایت بیب تونز پیش خرید کردم و امروز به این سایت سر زدم تا آلبوم رو دانلود کنم. با شماره ی موبایلم وارد شدم و گزینه ی دانلود فعال نبود. به پشتیبانی زنگ زدم و موضوع را گفتم و خانم پشت خط ایمیلم را پرسید و گفت با ایمیلتون وارد شید موقع خرید با ایمیلتون وصل شدین‌. درست میگفت😄

اگر قصد حمایت از آثار هنرمندان را دارید پیشنهاد اول خریداری از سایت و یا فروشگاههای فرهنگی است. اگر هم فقط مایل به شنیدن بودید اعلام کنید تا تلگرام کنم برایتان. ارسال آی دی اتان کافیست.


من که از لطف شما از دیروز دارم گوش میدم. قطعه ساز و آواز دشتستانی عالیه. 

نوش گوشهایتان. گوارای جانتان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan