لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

نظرسنجی پاییزانی

دوستانی که پاییزان من را خوانده اند لطفا در این پست شرکت فعال داشته باشند.

به جای نام پاییزان، نام شخصیت زن داستان و شخصیت مرد داستان چه نامهایی پیشنهاد میدهید؟

پاییزانی دیگر در راه است...

++ نظرات تایید شد. 

از بین اسامی کدام را بیشتر دوست دارین؟؟؟

خانم:فرشته

آقا دیو دوسر

 

از منو تایید کنین لدفن خخخخخخ

بنظرم علی و فاطمه بهترین هست.

دقیقا چفت قصه بود

فرهاد و شیرین (از نوع امروزی)

 

جناب شوهر هم خسرو

متوجه منظورت نشدم

قراره داستان بازنویسی شه با اسامی دیگه.
نام داستان
نام شخصیت زن
نام شخصیت مرد داستان رو چی پیشنهاد میدین؟

من که میگم اصلا از پاییزان ننویسید

تا وقتی توو فکر پاییزان هستید راه فراری از گذشته نیست 

فکر کردن به پاییزان اصلا اشتباهه به نظرم

 

پاییزان اسم خاص  و رمز الودی بود و من خیلی این عنوان دوست دارم

 اما خوب اسم برای شخصیت خانم و آقا...

_سلامان و آبسال برگرفته از قصه و اسطوره عاشقانه یونانی

_ وفا و مهر 

_هانی و شیخ مرید 

 

 

 

 

 

 

اون هایی که نخوندن از جایی میتونن پیداش کنن؟

برایتان در وبتان نوشتم

قباد و پریناز 

پاییزان قشگه

 

سلااام خوبییید؟؟🌹❤

 

بهتر نیست اول خودتون چندتا اسم پیشنهاد بدید تا بقیه از بین اونها انتخاب کنن؟ چون اینجوری هم انتخاب سخته و کلا تعداد زیاد میشه.

البته نظر بود:)

بازم فکرامو میکنم پیشنهادمو میگم:)

سلام گلی جان. خوبی عزیز؟ نبودی یه مدت. دلمون برات تنگ شده بود.
ممنون از پیشنهادت. 
حالا نظرت رو بگو بعد نظرات رو تایید میکنم از بین اسامی درج شده انتخاب میکنیم با همکاری دوستان. چطوره؟

ممنونم خوبم

منم دلم برای همتون تنگ شده بود

چشم یه مقدار فکر کنم میگم پیشنهادمو

خدا رو شکر که خوبی خواهر
عزیزی🌹😍
منتظرم

به رنگ نُت های عاشقانه

مریم

مهرداد

ماهور و مهراز 

به نظرم خودت انتخاب کن

اسمهای قشنگی می دونی

اما اسم دختر چون بعدا باید نام کس دیگه هم باشه بهتره خیلی خاص نباشه

عزیزی مهسا
نام ماهک و یاشار رو من دوست داشتم در داستان روایی تو.

منظور جمله ی آخرت رو نفهمیدم🤔

اسامی پیشنهادی خانم گلشید رو بیشتر می‌پسندم.

شما نویسنده ای😉

وای من چقد از پیشنهاد بهامین خوشم اومد.مهر و وفا...

خیلی قشنگه

😍😍😍

🌷

متین و مهتاب

هر چی فکر میکنم، جایگزینی برای پاییزان نمیشه پیدا کرد...

اسمش رو منم همون پاییزان دوست دارم
قشنگه پیشنهادت

اینا که شما نوشتین اینطور که خودتون فرمودین اتفاق افتاده 

پس خاطره هستن نه داستان، با توجه به قلم خوبتون، منم نظر هی وا رو تایید میکنم، شما میتونید داستان تازه ای بنویسید، حتی میتونید از زندگی الان و خاطراتی که با همسرتون داشتین قصه بسازید مثل همون خاطره نویسی پاییزانی

یا نه اصلا داستان تازه ای بنویسید

حیفه با این هنر اصرار زیاد روی گذشته ای که میتونه به زندگی الانتون آسیب بزنه

درود دوست خوبم.
ممنون که وقت گذاشتی و خوندی .
سپاس از نظر خوبت. پاییزان قراره داستانی نگاشته شه اونم توسط دوستم نه من.
و ان شاالله بره با چند داستان دیگه که دوستم نوشته مجموعه بشه برای چاپ.
خواستیم نام شخصیتها رو دوستانی که خوندن انتخاب کنند. 

داستان اینجا در آینده ای نزدیک منتشر میشه تا بازخورد دوستان رو ببینیم.

بازم ممنون

من بخوام بخونمش چه کنم؟ تو آرشیو وبلاگت هست؟

سلام. بله.
برات توضیح میدم تو بلاگت

ببین خیلی ها به ماهک ایراد گرفتند. گفتند اسم خاص هست و امکان اینکه بعدا یک نفر به همان نام پیدا شود، کم است

 

مثلا نیلوفر شاید مناسب تر بود

یعنی نام شخصیت های داستان باید خاص نباشه و امکان اینکه فردی با این نام و شرایط وجود داشته باشه ، باشه؟
من تا الان فکر میکردم باید نامی خاص باشه که تو ذهنها بمونه🤣

اسم در هر حال تو ذهن می مونه. چه خاص باشه چه عام

اما اسم خاص خیلی کم استفاده میشه

مثلا سرچ کن ببین چند تا ماهک کلا ثبت شده

 

چه جالب
یکی از فنون داستان نویسی رو یاد گرفتم😘😘😘😘

سلام

چرا بیشتر اسامی پیشنهادی با م شروع میشن؟ متین و مهتاب ، ماهک، مریم و مهرداد، ماهور و مهرزاد

سلام کاوش جانم
نمیدونم والا. چه دقتی کردی خواهر جان..
جالبه میم حرف شروع نام هیچ کدوم از شخصیتهای اصلی پاییزان نیست😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan