لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

کاش معلم ورزش بودم

هیچوقت آرزو نداشتم یک معلم ورزش باشم ولی این روزها به قدری حسرت موقعیت معلمین ورزش را میخورم که حد ندارد.  فشار کاری تدریس در فضای مجازی آن هم در ساعاتی که مدیر برنامه ی درسی داده است و تشکیل رقم به رقم گروه های درسی و برگزاری آزمونهای مجازی و تهیه ی محتوا و ضبط فیلم و ویس و هزار ادا اطوار دیگر آرامش ماندن در خانه را از من سلب کرده است. مدرسه که میرفتیم یک صبح تا ظهر درگیر بودیم. درس میدادیم و رد میشدیم و مهمتر اینکه همه چیز جدی بود.  اینجا نه تنها بچه ها درس را جدی نمیگیرند بلکه امیدوارند بعد از بازگشایی مدرسه که معلوم نیست در چه زمانی هم باشد دوباره درسها تکرار شود. من مانده ام برای حدود ۵۰ نفر دانش آموز ۱۲ انسانی ام که فقط ۵ نفرشان درس را میفهمیدند چطور دنباله ی هندسی را مجازی درس دهم؟

 دانش آموزانی که جلوی چشمم سرشان روی میز بود ‌و چرت میزدند الان که نمیبینمشان حتما در تختخواب نرمشان دراز کشیده اند و هندزفری به گوش در حالیکه ترانه ی دکتر ساسی مانکن را گوش میدهند و چیپس فلفلی چی توز را خرت خرت میخورند به ریش من و امثال من میخندند!


+ تمام کنید این نمایش مسخره اتان را !

اه

برای دانش آموزام ولی شرایط سخت شده.من خواهرم که نمونه دولتیه به حدی سخت میگیرن که جمعه هام امتحان میگرن معلم ها.تا ساعت دوازده شب مدام مطلب میفرستن و سوال میپرسن .کاش با برنامه ریزی درست یه طوری میشد که نه بچه ها اذیت میشدن و نه معلم ها.همون ساعت درسی که تا ظهر بود به تدریس و امتحان پرداخته میشد...

+پس معلم ریاضی هستید:)

همین حجم بالای کاری که هر معلم میریزه رو سر دانش اموز معلومه که دانش آموز سرد میشه و نمیتونه به همه اشون به خوبی برسه‌. 
قرار بود برنامه ی مدرسه امون صبحها باشه ولی بچه ها گفتن ما تا ظهر خوابیم😄
البته ما هم خوابیم🤣
خدا کنه مدرسه هامون زود باز شه

+ با اجازه اتون😍

من که رهاشون کردم به امان خدا. ۶ پایه هستن چه جوری درس بدم؟😜

اره والا. همینجوری تدریس ۶ پایه کار سختیه. 
باید بگی ششمی ها به پنجمی ها درس بدن
پنجمی ها به چهارمی ها
...
و خودتون هم نظاره گر باشین😄

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

همدرد و همکار 😍

خدا قوت

بچه های من ولی جدی دنبال می کنند.

البته داستان داریم بخاطر اینکه وقت و بی وقت ویس و فیلم میاد ولی خب از عاطل و باطل گشتن واسه بچه ها بهتره

ممنون مهسا جان.
عالیه. درود به دختر خانمهای شما. قطعا تلاش شما و پیگیری شما هم تاثیر داشته

یک کلمه برای توصیفش میشه بکار برد: مضخرف

از حال و هوای کلاسهای مجازی خودتون برام مینویسی عرفان؟

حرص نخور بانو

خانه از پای بست ویران است..

درست رو بده و امیدوار باش که انتقال مطلب انجام شده

ممنون بابت حضور و دلگرمی ات

بچه های الان سر کلاس و به ضرب و زور گوش نمیدن

حالا که عاطل و باطل تو خونه همش خوابن

 

 

یه تایم بذارید آِیلان بشید... همه حاضری بزنن ببینید کی آیلانده مثلا بگه من فلان فلانی هستم .خخخخ (ببخشید این جمله من باب مزاح بود)

پسر من که همش گوشی به دسته😭
مدرسه برنامه داده به بچه ها و ما که چه زمانی انلاین بشیم ولی بچه های سال بالاتر اصلا جدی نگرفتن

+ چقدر اون لهجه ی معلم ریاضی رو دوست داشتم😊

منم یاد شما میوفتم با شنیدنش

البته قصد جسارت نیست

فقط چون ریاضی تدریس میکنه و احتمالا برای بچه هایی که درس براشون مهم نیست

چه خوب که منو یادت میندازه و اینجوری تو ذهنت هستم😉
عاشق لهجه اش اساسی

هی...

درسها چطور پیش میره عرفان؟ بگو بهم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan