لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

تخفیف اسنپی

اسنپ ۲۸ هزار تومان تخفیف برای سفرهای شهری برایم درنظر گرفته است‌. معلوم است اوضاع زیاد خوب نیست و متقاضی به شدت کاهش یافته است‌. چقدر دوشنبه های دوست داشتنی منتظر اعلام تخفیف اسنپ بودم تا مسیر ۴۰ دقیقه تا کافه نادری با ترافیک بسیارش را با مناسبترین قیمت طی کنم.
+ کی تمام میشود کرونای لعنتی😭

هعی 😔😔😔😔😔

این کرونا داره زندگی مون خراب میکنه من کلی برنامه داشتم حالا همه شون خراب شده ....

دقیقا..
خوبیش اینه که قدر با هم بودنها بی دغدغه بیرون رفتنها و بی هیچ هراسی بوسیدنها رو خواهیم دونست . البته به شرط حیات

من یه بار خواب موندم و اسنپ گرفتم خیلی برام گرون شد. از اون روز به بعد مثل دسته گل صبح زود بلند میشم :)

سحر خیز باش تا کامروا باشی ننه☺

اسنپ هر وقت بهم تخفیف میده ۲ هزار تومنی میده

ملت شانس دارنا

برای ۸ سفر ۲۸ هزار تومان😄

کاش مثل کوپنایی که گفتن برا مسافرت میدن اونم کوپن بدن تا بعدا بشه استفاده کرد:]]

از تخفیف های خوب  دیگه ام تخفیف اپ فیدیبوعه که برا کتاباش زده.میشه دانلود کرد و زیر پتو حسابی کتاب خوند:)

همینو بوگو خواهر جان.. کاش میشدا.. اگه میشد چی میشد😏
من اهل خوندن کتاب مجازی نیستم چه برسه زیر پتو..
من باید کتاب رو و ورقه هاش رو لمس کنم تا بهم بچسبه😁 بدعادتم دیگه

میخواستم بگم یکجا 28 هزار تومن رو نمیده که دیدم خودتون گفتید 8 تا سفر:دی

 

تخفیف های اسنپ فود رو بیشتر دوست دارم 

شده یه وعده غذا رو کلا 2 3 هزار تومن هزینه کردم :دی

بابا تو دیگه کی هستی 😉😉😉
نمیدونستم با ۳ تومنم میشه فست فود خورد. حتما سیب زمینی و سس گوجه بوده😄

نه اتفاقا

هم پیتزا خوردم هم جوجه :دی

نوش جان. اون ۳ تومن پول پیکشم نبود چه برسه به جوجه اش😉

هیچوقت اسنپ استفاده نکردم.... هیچوقت برنامه اش رو نصب نکردم

 

راستی رمز پست بالایی (پاییزان) تغییر داده شده؟

کارتون حتما به وسط شهر و منطقه ی طرح ترافیک نخورده😄
حوا جان ارسال شد برات

منطقه های طرح ترافیک ما فقط تاکسی زرد و سبز اجازه تردد داره ... و اینکه منزل ما دقیقا وسط طرح ترافیکه که مواقع آزادش از ساعت 13:30 دقیقه تا 17:30 دقیقه است و شب ساعت 22:30 دقیقه تا 8:30 دقیقه صبح هست

 

خرید طرح ترافیک به خودروهای شخصی تعلق نمیگیره؟
خب. جون شما وسط طرح ترافیک منزلتون هست اجازه ی تردد دارین. همینه که نیازی به اسنپ نداری😄
شبها تهران طرح ترافیک نداره. چقدر باحاله اونجا😏
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan