لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

شهرام خان

شهرام خان از همکاران بنده در یک استان دیگر است. سر جریان شهادت حاج قاسم در اینستا دایرکت زد که استوری هایت را بردار. گوش نکردم. گفت من تمام دوستانم و حتی خواهرم را بلاک کرده ام. دلم نیامد تو را بلاک کنم. اگر برنداری تو را هم بلاک میکنم. گفتم هر جور صلاح میدانی. بلاکم کرد نامرد و چندی پیش سر جریان افزایش ناعادلانه ی حقوق معلمان کانال تلگرامی زده بود و مرا هم عضو کرده بود. خنده ام گرفته بود و از کانال لفت دادم🤣


استوری های شما چی بوده مگه؟

عکسهای حاج قاسم

ضد انقلابی بوده طرف؟:)

نه بنده خدا
فقط دلش از برخی کارها و سیاستهای نظام پر بود

آدرسم خصوصیه

بسیار خوب😉
راستی جواب کامنتم به کامنت قبلیتان مربوط به پست سیبل جان بود🤣
تصحیحش کردم

بعله خودم متوجه شدم

😊

منم سر موضوع حاج‌قاسم ازتون دلخور شدم😔

ای بابا🙄😏
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan