لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

سیبل جان

ترانه ی معروف"پادشاه" سیبل جان برایم بسیار خاطره انگیز است وقتی دوستی امروز برایم ارسالش کرد پرتاب شدم به بیست سال پیش که این ترانه تازه معروف شده بود. حال دلم خوب شد با دیدنش و در اینستا استوری اش کردم. یکی از فالورها که معلوم بود از دست من بابت عکسها و استوری های پیشینم در خصوص حاج قاسم بسیار عصبانی است زبان به شکایت گشود و نوشت: "برای من جالب بود که شما به عنوان شخصی که مدافع این حکومت، عقایدش و سیاست هاشه همچین چیزی رو استوری کردید"

با اینکه میدانستم بحثها به جایی نخواهد رسید بحث کردم و در آخر نوشتم به مادر سلام برسان. آخر مادرش همکار بنده است😁

اصلا به شما چه مربوطه که من هم حاج قاسم رو دوست دارم هم سیبل جان را. والا به خدا😃

سلام.

یه وقتایی حس می کنم همگی دست به دست هم دادیم، ایران رو دادگاه تفتیش عقاید کردیم!!!! چیه این کارهای قرون وسطایی!؟ به کسی چه مربوط که بقیه چی یا کیو قبول دارن و کی و چیو قبول ندارن. 😐

سلام
یه پسر جوون دانشجوی موسیقی که مادرش همکار مدرسه امه چنان دیشب به من تاخت که حس کردم چقدر از این نظام و حکومت دل خون دارد. میگفت حمایت شما از یک مهره ی حکومت یعنی تثبیت حاکمیت.
کلی وارد سیاست شد و به حصر خانگی میرحسین و وقایع ۸۸ اشاره کرد. گفتم من اهل سیاست نیستم. گفت شما که میگید اهل سیاست نیستید پس چرا تو تشییع حاج قاسم شرکت کردین!! شما یک فعالیت سیاسی انجام دادین..
ای بابا. نوشتم دوست داشتن حاج قاسم شخصیه ربطی به اینچیزا نداره و کلی حرف زد و در آخر نوشت:
"ولی به نظر من 
حمایت یا عدم حمایت از یک مهره سیاسی فعالیت سیاسی به حساب میاد
راجع به عقاید و فعالیت های درون کشوری سردار سلیمانی بخوانید
سخنرانی های بعد از تشییع جنازه را از طرف حکومتی ها ببینید
درد دل جوان های محکوم به انقلاب اسلامی رو گوش بدید
با چند خواننده زن و مشکلاتشون حرف بزنید"


و کمی به رابطه بین حضور در تشییع جنازه و فعالیت سیاسی با مشکلات معیشتی قشر هنرمند فکر کنید

فقط خط اخر .. خنده م گرفت 

چکارا می‌کنی لبخند جان ؟ ان‌شاءالله سلامت باشی 

والا...
آخه چه ایرادی توش هست من نمیفهمم😄
فدات بانو

با سیبیل‌جان موافقم😁

سیبیل😄😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan