لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

تئاتر خوب ببینیم!

امشب افتتاحیه ی تئاتر شاگردم الهه بود( الان دانشجوست) نمیدونم چطور وارد کار تئاتر شد و چطور شد تهیه کننده ی تئاتر؟! دعوتم کرد برای دیدن تئاترشان ولی نه دعوت افتخاری. دعوت به خرید بلیط از تیوال. چون معتقدم از هنرمندان مخصوصا تئاتری ها باید حمایت کرد پیشقدم شدم و بلیط تهیه کردم و به دیدن تئاتر رفتم‌ در خیابان وصال‌. تمام ذهنیتی که از موقعیت و جایگاه خودم داشتم به کل در این دو ساعت حضورم در تماشاخانه فرو ریخت. نه اینکه آدم مغروری باشم ولی حس کردم الهه کمی در حقم‌ نامهربانی کرد. نیم ساعت تمام تنها منتظر شروع اجرا بودم و الهه با تئاتری ها جلوی در تماشاخانه ایستاده بود و حرف میزد. بعد از نمایش هم دسته گلش را دادم و سریع سالن را ترک کردم.‌ 

اینها را بیخیال...

 خیابان وصال و کافه ای دنج و حضرت یار و پرتاب به گذشته ای که همش در ذهنم در حال چرخیدن است.


ارزش دیدن داشت؟

بله ولی سلیقه ها متفاوته. من نپسندیدم

تاتر چطور بود؟

از برخورد شاگردت ناراحت شدم. امیدوارم سلوک درست رو یاد بگیره

من نپسندیدم! شاید به خاطر اینکه تئاترهای قشنگی تا حال دیدم و در مقام مقایسه بودم شایدم برخورد الهه موجب این نگرش نسبت به تئاترشون شد

:)  منم یه زمانی بازی میکردم 

وقتی میرفتیم مرحله استانی از دیدن کار بقیه شهرستان ها به وجد میومدم 

 

تو کارش که بیفتی لذت بخش میشه. حس رقابت هم پیش میاد کارها پخته تر میشه

من توی عمرم فقط یک تاتر دیدم. دام. در مورد زندگز کافکا بود و هنوز صحنه صحنه این اجرا رو یادمه و تحسینش میکنم.

چرا بیشتر نمیرین؟

امیدوارم الهه خانم متوجه رفتارش بشه و غرورش رو کنار بذاره. دمت گرم که از هنر حمایت می کنی. امیدوارم یه روز با هم یه تئاتر خوب بریم.

خیابان وصال. خاطره اون روز توی ذهنمه. یادته تلفنی با هم حرف زدیم. یادش بخیر

الهه دل دوستان و همکلاسیهاشم شکونده. طوریکه طراح لباس و صحنه که از دوستاش بوده و از شاگردای من دیگه همکاری با این گروه رو قطع کرده.

وااای یادته صبا... چقدر اون روز قشنگ بود. از تو چقدر حرف زدم. عکسمون یادته؟😊😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan