لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

کارنامه

امسال اولین سالی است که امیرعباس کارنامه ی کمی دریافت میکند. روز کارنامه به مدرسه اش رفتم.‌ مدیرشان که الان از دوست داشتنی ترین آدمهای مدرسه است هم برای بچه ها و هم برای والدین برایمان صحبت کرد و به نکات تربیتی خوبی اشاره کرد. سه تن از معلمانشان نیز برایمان از نقاط قوت و ضعف دانش آموزان در درسشان گفتند. بعد نوبت دادن کارنامه شد. میدانستم چطور درس خوانده است. بسیار کم و با غر زدنهای پیاپی من. انتظار داشتم با معدل و نمراتی پایین مواجه شوم. کارنامه را که دیدم باورم نمیشد. معدل ۱۹/۵. سریع روی ریاضی زوم کردم.‌ ریاضی ۲۰. وای خدای من. چه هیجان انگیز بود آن لحظه. تا پارسال از ریاضی می نالید و کمترین درجه ی کیفی کارنامه اش به ریاضی و فارسی اختصاص داشت. خوشحالم. فقط همین. دوندگی های اول سالم برای ثبت نامش در این مدرسه جواب داد. امیرعباس شاگرد نمونه ی مدرسه و کلاسشان است. دمت گرم پسر😊

آفرین به امیر عباس عزیز

پسر بچه ها معمولا از درس فراری هستند اما به موقع شروع می کنند به درس خوندن. انشالله که موفق باشه

فدات بانو جان.
امیدوارم اینچنینی که میگی باشه😊😉

آفرین خیلی خوشحال شدم. ایشالا با همین فرمون جلو بره بهترین دانشگاه ها قبول می شه.

امیدوارم ترمز نزنه یه وقت اون وسط😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan