لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

تضاد

برام جالبه اینجا از دلتنگی ها و نفرتها و کینه ها و غمهام مینویسم و تو اینستا از شادیها و سفرها و خوشی هام.

چقدر من متضادم🤔 

این قضیه برای خیلی های دیگه هم صادقه و فکر میکنم ربطی به متضاد بودن نداره.احساس میکنم کارکرد وبلاگ و اینستا اینطوریه که مردم تو وبلاگ غر میزنن و از کینه ها و غمهاشون میگن و کارکرد اینستا هم اونجوری...

به خاطر همین میگن که زندگی هیچ کس به تیرگی نوشته های وبلاگش و به شادی و خوشبختی عکسهای اینستاگرامش نیست.

و من فکر میکنم تو وبلاگ خود خود خودمم😊

آره واقعا من هم خودم همین حس رو نسبت به وبلاگم دارم.آدمها تو وبلاگهاشون بیشتر خود واقعیشون هستن.فضای اینستا رو دوست ندارم.تبدیل شده به فضایی برای شو آف و چشم و هم چشمی و فرو کردن خوشبختی و شادی(و لو کاذب) تو چشم دیگران.البته جذابیت ها و زیبایی های خاص خودش رو هم داره.

چندین ساله وب نویسی میکنم و هنوز نتونستم رهاش کنم.‌اینجا رو دوست دارم و دوستان خوب بسیاری در این بلاگستان یافته ام که رفت و آمد خانوادگی هم داریم باهاشون😊
در فکر ترک‌ اینستا هستم

تضاد نیست عزیزم. منم همینجورم. و فکر می کنم همه اینجورن. فضای اینستا اجازه نمی ده آدم خودش باشه. و اینکه کل فامیل و دوست و آشنا و حتی استادهای دوران دانشگاه پیج آدم رو می بینن ناخواسته آدم مجبور می شه از مسائل شخصی ننویسه و خودسانسوری کنه.

عزیزم..
جووووونم. پس من تنها نیستم😊😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan