لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

نمره ی انضباط

سر کلاس ۱۲ تجربی بودم و مشغول درس دادن که معاون وارد کلاس شد و از من اجازه خواست چند دقیقه زمان کلاس را به او اختصاص دهم تا با دیدن ناخن بچه ها نمره ی انضباط بچه ها را بدهد! دانش آموزان غافلگیر شدند و هیچ راه فراری نداشتند. برخی علاوه بر ناخن بلند داشتن، لاک جیغ هم زده بودند‌. 😁

معاون ردیف کنار دیوار را چک کرد. در این بین زهرا از دانش آموزان خوب کلاس برای اینکه معاون گیر به ناخنهای بلندش ندهد با ایما و اشاره از من اجازه خواست تا از کلاس خارج شود. صلاح ندیدم و سرم را آرام به نشانه ی نه بالا بردم. زهرا سریع از ردیف وسط خود را به ردیف کنار دیوار رساند و در نیمکت اول کنار دوستش نشست و گرم مطالعه شد😉 دل در دلم نبود. اگر معاون میفهمید قطعا برای من بد میشد. من هم مانند زهرا عمل کردم و خودکار به دست سرم را با کتاب ریاضی ام گرم کردم که وانمود کنم متوجه ی تغییرمکان زهرا نشده ام😑

خوشبختانه بخیر گذشت و زهرا بسیار تشکر کرد و قول داد دعایم کند😎

+ امان از دانش آموزان امروزی😄

سلام

دبیر چی هستین؟

سلام
ریاضی
پروفایلم رو ببین😎

واووو چه سابقه ای :) آرزوی موفقیت^-^

واقعا مدارس دخترونه، ناخون چک میکنن؟! :/

ممنون جوان
بله چه جورم. 
تازه یه ناخنگیرم میدن دستشون ناخنهاشون رو بگیرن باید ببینی چه اشکی میریزن🤣
تازه مدرسه ی پارسالم اگه زیرابرو هم برمیداشتن سه روز اخراج بودن😁

😂😂😂

آخه چرا؟!

واسه ما که از کلاس هفتم دیگه کسی به ناخون بچه ها کاری نداشت

.

اینجا که هیچ کی به خوشگل کردن ابرو گیر نمیده، تازه مدرسه پسرونه هم هست😂😂دولتی هم هست😐

نمیدونم والا سیاستشون چیه. مدرسه امونم دولتیه تو غرب پایتخت😊
کدوم شهری؟

:))

 

یزد دیگه

😊
یزد رو دوست دارم مخصوصا قطاب رهبر را😉

الان یادم آوردین، خیلی هوس کردم😐

مرد نیستم اگه امروز یه جعبه نخورم😂

یه کورس ماشین سوار شو برو مغازه ی رهبر و بخر و نوش جون کن😉

چه کار زشتی می کنند. کی این نظام دروغ پرور می خواد عوض بشه

سختگیریها خیلی بیمورده. مدرسه ی پارسالم که وحشتناک بود تو این موارد.

نه ولی امروز دورهمی دربی هست و فرصت نیست

ولی اگه یه دونه قطاب خوردی تا همشو نخوری ول نمیکنی

واسه سلامتی هم که ماشالا خیلی فایده داره😐

ان شاالله استقلال ببره 😊
از عوض ما هم یک دانه نوش جان کنید ان شاالله مشکلی پیش نمیاد

ایشالا هرکی لیاقتش رو داره ببره😁

عه این حرفا چیه، من از گلوم پایین نمیره😀سوغات فروشی ها که ماشالا همه جا هستن☺

قطعا استقلال لایقتره😉
حالا نخوردی ام نخوردی. نگهش دار برام😎

آخی چه کار خوبی کردی خواهر. خدا خیرت بده. چقدر این ناخن دیدن بده. من رو همیشه به خاطر ناخن سه تارم اذیت می کردن. توضیح هم که می دادم عذر بدتر از گناه بود

جونم... 
تو مدرسه ی قبلیم چند تا نوازنده ی گیتار داشتیم ناخنهاشون بلند بود و چیزی بهشون نمیگفتن.‌البته روز به روز بهتر میشه اوضاع
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan