لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

درس و هنر


همیشه قرار نیست که معلم درس بدهد. شاگردهای هنرمند دوازدهم انسانی ام در وقت استراحت کلاس با کاغذ رنگی به من اریگامی گل لاله و گل رز و قلب عاشق یاد دادند😊

جمعه ۱۸ بهمن ۹۸ , ۰۵:۴۹ شارمین امیریان

سلام.

خوشم میاد "خانوم ریاضی" انقد با بچه های "انسانی" بهش خوش می گذره 😉

سلام
فقط همین چند دقیقه آموزش گلسازی خوش گذشت بقیه ی ساعت فقط حرص میخورم از دستشون😁

اون لبخندا چی میگه این وسط ؟ 

نمره های قرمز چیه ؟ 

کسی بدشانس تر از منم هست لبخند ؟

لبخندها حل درست تمرین پای تخته است😊
نمره ها رو اساسا قرمز رنگ میزارم تو چشم بزنه😉
حکمت خدا رو در نظر داشته باش‌. اینده ای روشن در انتظارت است‌ شک نکن‌ 

چه قشنگ! مونوم دلوم خواست:))

 

اعتراف میکنم زوم کردم رودفترنمره!!

 

این منفی ها جریانش چیست؟؟ امتحان اخرشونم که نصفشون خراب کردن!!

 

خانوم معلم اینارو چجوری تنبیه میکنی؟:)))

اره خداییش خیلی قشنگ بود

این کلاس حالا وضعش خوبه نسبت به اون یکی کلاس😁
درس نمیخونن چیکارشون کنم... تنبیه جواب نمیده باید رد شی ..
انگیزه هاشون رو از دست دادن. داد همه ی معلمها در اومده‌ از وقتی دانشگاه ازاد کشک برمیداردشون نیازی به تلاش نمیبینن

به به چقدر قشنگ و هنرمندانه. به من هم یاد بده لطفا😊

گوشتو بیار جلو.. یه کم سخته خواهری. یادم رفت چطور تا میزدن🤔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan