لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

باشعور یا بیشعور؟

از اقوام است. برای مراسمی جشن ترتیب داده است  و برای مهمانهایش کارت دعوت فرستاده است. فقط خبرش به ما رسیده است. میگویند گفته است اینها راه دورند نمی آیند! مانده ام این کلامش از شعورش است یا بیشعوری اش؟!

گاهی وقت ها  فکر میکنم بعضی از آدم ها تو زندگی مون هستند که ارزش ندارن حتی فکر کنی باشعور یا بی شعور .....

کلی گفتم اینو .....ولی خب حرف شون خوب نیست .....

من نظر خودم رو بگم. 
قطعا فکر میکنم در موردشون و به این نتیجه میرسم که بیشعورن بعد قیدشون رو میزنم😉

خب دعوت میکردن هر کی راه دور بود خودش میخواست نمیومد 

ن اینکه خود آدم تصمیم بگیره و حکم صادر کنه واسه یکی دیگه 

حرف منم همینه.
پس شما هم معتقدی بیشعورند😎😁

😂😂😂 چ عرض کنم 

همونی که من میگم دیگه😁

خوشبین که باشی کدوم رو ترجیح میدی؟ بیشعوری یا با شعوری؟
خوشبین که باشی حالتو بهتر میکنه چه باشعوریش، چه بیشعوریش :)
سخنانی گهربار از استاد بزرگ و گرانقدر و فرزانه: من

بله استاد.. خوش بینی خوب است بسی😉

خانم اجازه! تا حالا دقت کردین من چقدر نصایح خوب و ارزنده ای خرجتون کردم؟ داری به کجـــــــــا میری؟

ولی خوب ساز میزنی.....ساز رو خوب میزنی:))

من فقط ساز خودم رو میزنم😂
ما ارادتمندیم بسی استاد

از نظر من بیشعور هستن... (البته با عرض معذرت)

والسلام نامه تمام

دلشونم بخواد ما تو مراسمشون باشیم😁

والا به نظر من نشونه ی بی شعوریه

صد در صد موافقم..
تازه پارسال خودشو کشت بیاد تولد بچه هام و اومد😠
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan