لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

یه سوال

موبایل بردن موقع رفتن دستشویی چه معنایی میده؟🤔

+ آقایون جواب بدن

شک نکن.

 

استغفرالله.. من و شک؟!!
نگران شدم فقط. آخه طولانی هم میشه دستشویی اش🤣😁

مبایل بردن تا از نوشته های پشت در عکس بگیره

تو خونه؟؟؟؟!!!!!

دستشویی وای فای جواب میده...

محض اطلاعتت ننه جان.. خونه ی ما وای فای نداره🤔🤔

یبوست داره برای گذر زمان میبره

😂😂😂

نظری ندارم 😐😂

+ ولی از نشانه های اعتیاد زیاد به گوشی 😂

دوست من تو خوابگاه همین جوری 😂😂😂😂

اتفاقا در هیچ شبکه ای هم فعال نیست..
مانده ام چه میکند با ان گوشی ؟🤔

از خودش بپرس 😊

جوابی نداره😉 و نمیده

بخوابون زیر گوشش جواب می ده :)

اجازه اشو ندارم..
#نه به خشونت😉

من بهت اجازه می دم بخوابون

😲😲😲😲😲😲😲🤤🤤🤤🤤🤤

سلام بانو جان

دو حالت داره

یا دارن بازی میکنن😁

یااگه اهل شبکه های اجتماعی نیستن دارن پیامک میدن طولانی شدن هم بخاطر اینه گ طرف مقابل باید جواب بده....🤣

بدجنس کی بودم من🤣

سلام عزیز
موزد دومش به نظرم بیشتر درسته😊😄

اکاشکی یکبار بیفته تو دستشویی. 

مشکل حل میشه

ای گفتی رها جان...
منم دوست دارم همچین اتفاقی بیفته😉

بزن زیر گوشش

تو نمیدونی واسه چی زدی

ولی اون میدونه واسه چی خورده:))

عجب خشونتی اند دوستان بیانی من😁

نمی دونم والا. ولی دل بد نکن

چشم😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan