لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

پینوکیو


پینوکیو

برگزیده بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران

تقدیر طراحی صحنه

کاندید طراحی نور

کاندید نویسندگی

کاندید کارگردانی




به پیشنهاد مهسای جان به تماشای تئاتری رفتیم که دوست هنرمند دوران مدرسه امان در آن بازی داشت. دومین کاری بود که از نرگس در سالن مولوی میدیدیم‌. این بار دختر مهسا و پسر من هم در تماشای این تئاتر همراهمان بودند.

یک ساعتی حدودا زمان تئاتر بود و به قدری داستان گنگ و جنایی پیش رفت و شخصیتهای نمایش نقشهایشان مرتب عوض میشد که در پایان نمایش تمام صحنه ها و دیالوگها در ذهنم میچرخید و دنبال قاتل و مقتول بودم غافل از اینکه نمایش حرف دیگری داشت‌!

امیرعباس که میدانم لذتی نبرد ولی من دوست داشتم فرصتی مهیا میشد که بار دیگر این تئاتر را این بار از نگاهی دیگر میدیدم و تحلیل میکردم. 


در میدان انقلاب از بساط دستفروشان کتاب اشعار فروغ را برای خودم به عنوان جایزه خریدم. جایزه ی ورود به ردیف😊




سلام 

مطلب جالبی بود ، بخصوص اینکه برای خودتان جایزه خریدید. 

ببخشید ، سرم شلوغه. اصلا نشد به وبتان سر بزنم ، ولی الان از پسهایتان خواندم. 

می خواستم در مورد تار ، دو تارهای ترکمنی ، کوردی ، سورنای لر و چوپی کورد و چنگ زدن چینی و نای نی بنویسم! ولی نشد. 

یک پست موسیقی گذاشتم ولی ترکیه. انشاءالله وقت بشه و حجم داشته باشم ، از موسیقی های بیکلام میگذارم. 

یک پست پیشنویس در مورد ملودی کوردی چوپی دارم می‌نویسم. 

 الان دارم یک پست با نام موسیقی های شرقی میگذارم. فلوت بامبو و چنگ شرقی هست ، اگر نظر گذاشتید ، دوست دارم قدری موسیقی بیکلام رو تحلیل کنید. 

سلام

سپاس که با حوصله میخوانید.
درود که در خصوص موسیقی پستهایی منتشر میکنید

خوب بود🙃 

انشالاه تاترهای بهتر با هم بریم

ان شاالله. با تو تئاتر دیدن خیلی میچسبه. حیف وقت نشد بشینیم تحلیلش کنیم

من از تصویر تبلیغاتی فیلم خوشم می‌آد ولی درباره تئاترش چون ندیدمش

 نظری ندارم

ممنون بابت همراهی

باید برم یک تئاتر نگاه کنم.

خیلی هم عالی..
من دو سه تا تئاتر خوب دیدم.
یکی سقراط تو تالار وحدت
یکی کلنل تو تیاتر شهر
و تعبیر یک رویا تو تئاتر شهر.

عالی بودن و حرفه ای

چقدر دلم می خواد یه تئاتر خوب با هم ببینیم. لانچر ۵ فوق العاده بود. یه کار از یه گروه گمنام اما حرفه ای

منم‌ بی صبرانه منتظرم یه کار خوب با هم ببینیم
به زودی ان شاالله😊

راستی کتاب فروغ هم مبارک. چه جایزه ای از این بهتر. عاشقش می شی

مرسی مهربون. 
از تعریفهای تو منم عاشق فروغ شدم😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan