لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

وه که جدا نمیشود نقش تو از خیال من



راننده ی اسنپ که تماس گرفت و گفت بسته دارید، مهربان همسر با تعجب پرسید از طرف چه کسی است؟!

بسته برای من بود. کادو پیچ شده با ربانی پارچه ای به رنگ عشق و یک شاخه گل رز سفید و یک نامه روی بسته. هر چه فکر کردم از طرف چه کسی می تواند باشد ‌و مناسبتش چیست به نتیجه نرسیدم‌. به سرعت نامه را باز کردم و چشمم به نامش که افتاد خندیدم و گفتم صبا هدیه فرستاده است. کادو را که باز کردم فقط جیغ کشیدم. چه کرده بود این دختر‌. تحلیل ردیف طلایی. بهتر از این نمیشد‌. نامه ی پر مهرش را که خواندم آرزو کردم ای کاش الان کنارش بودم و بغلش می کردم و می بوسیدمش. فقط او می دانست که چه چیزی مرا اینقدر خوشحال می کند.

صبای نازنینم! برای بودنت خدا را شاکرم و صمیمانه برای تو و آقا امین شادی آرزومندم🌷🌹

بعضی هدایا در عین سادگی با هزاران هدیه گران قیمت هم نمیتوان عوض کرد 

همیشه خوشحال باشید

ممنون دوست عزیز.
شاد باشید

🌷

دوست خوب نعمت است...

و چه گوهر کم یابی است دوست خوب داشتن

مانا باشید اقا رضا

حتما اسنپ باکس بوده ، چون اسنپ اکو ای ها مجاز نیستن بسته جابجا کنن ( جابجایی بسته بدون حضور مسافر - البته یه احتمالم هست و اون اینکه راننده اسنپ عضو اسنپ باکس هم بوده باشه که وثیقه گذاشته تو اسنپ ، در غیر اینصورت )  اگه اتفاقی بیفته اسنپ مسئولیت قبول نمیکنه و راننده درگیر مسئولیت بسته حمل شده از طرف پلیس میشه.

درود بر شما
از دوستم پرسیدم اسنپ اکو بوده و کمی هم مقاومت کرده در رسوندن بسته

مبارک باشه عزیزم 😍

چه دوستان خوبی دارید 🤗

امیدوارم همیشه خبر های خوب خوب بشنوید 

ممنون نیلو جانم
صبا را چندین سال گذشته از دل همین  صفحات مجازی یافتم و الان جزیی از وجودمه😊😙

سلام! چه هدیه ای بهتر از چیزی که دریافت کننده رو به جیغ وادارَد!!!!!؟؟؟؟؟

سلام از ماست
بله واقعا. نمیدونید چقدر خوشحال شدم😊

به به مبارک باشه :)

منم این کتابو موجودی نداشتم، این پست باعث شد سفارشش بدم :)

ممنون ننه جان
عالیه برای نوازندگان و اهالی دل و موسیقی

ای عزیز دلم. هزار بار دوستت دارم.

عشق لبخندی تو خانم😊
ممنون از سورپرایز زیبات

منم از این بسته های یهویی دلم میخواد... بسته ای که منو به وجد بیاره...

هرچند من گاهی که خرید اینترنتی انجام میدم وقتی بسته به دستم میرسه احساس خوشی به من دست میده با اینکه میدونم خودم سفارش دادم...

 

اصلا ذات هدیه دادن و گرفتن قشنگه و گیرنده و فرستنده ی هدیه رو به وجد میاره.
خریدهای اینترنتی ات برقرار باشه همیشه بانو😉😊
گهگاهی برای خودمون هدیه بخریم😘

😍😍😍😍مبارک باشه 😍😍😍

دوستیتون پایدار وخدا براهمدیگه حفظتون کنه😍

 

فدات بانوی مهربانی❤💟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan