لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

راننده اسنپ

درخواست اسنپ مرا که برای کلاس نادری قبول کرد هنوز به لوکیشن مبدا نرسیده بودم و به این خاطر زنگ زدم تا ببینم چقدر زمان می برد تا به مبدا انتخابی من برسد. حرف زدنش غیرمعمول بود. چندان متوجه ی حرفهایش نشدم. چندین بار تکرار کرد و در بین حرفهایش مدام میگفت پیام میدم. گوشی رو که قطع کردم پیامکش رسید نوشته بود راننده ی ناشنوا هستم و تا لحظاتی دیگر به لوکیشن شما میرسم. وقتی دیدمش لبخندی زد. لبخندش دلنشین و نگاهش مهربان بود. همیشه که نباید کلام حرف اول را بزند.

سلام بر شما و درود بر شرفش///././/.././././

درود بر شما
واقعا.. با تمام سختی هایی که در ارتباط برقرار کردنشون هست ولی بازم روی پای خودشونن

آخی *_*

پسر خاله ی منم ناشنواست! زنگ خونه ش یه لامپه :)

چه دل بزرگی دارن ...

یه خدا قوت بزرگ به این افراد که دل بزرگی هم دارن...

خیلی دوست دارم بتونم زبان اشاره اشون رو یاد بگیرم... یکی از حداقلترین ها برای ارتباط برقرار کردن باهاشون

اره واقعا. منم اتفاقا دوست دارم یاد بگیرم. نمیدونم کلاسهایی برای آموزشش هست بیرون یا نه؟

خیلی دوست داشتنی هستند، کنارشون آرامش رو میشه تجربه کرد

تو اون چهل دقیقه حس خوبی در کنارش داشتم. جوان بود و خوش خنده و مهربان

چقدر زیبا و نمیدونم چرا حس کردم کاش اسنپ و سایر برنامه های اینطوری قابلیت ارتباط با یک ناشنوا وقتی مثلا راننده هست رو با کاربر برقرار کنه با ایجاد یک ایده که هم زیبا باشه هم کاربردی میشه راحت هم کاربر متوجه ناشنوا بودن بشه هم راننده ناشنوا بتونه به راحتی با کاربر ارتباط برقرار کنه

خوشحال میشم به منم سر بزنی و دنبال کنی

ممنون

ایده ی خوبی داشتی.. روش فکر کن و پیشنهادش رو به پشتیبانی اسنپ بده

خوش امدین دوست عزیز

سلام

واقعاً تحت تاثیر قرار گرفتم

زندگیشون پر رزق و روزی، همچنین شما

سلام گرامی
ممنون از حضور پرمهرتان

میدونید، تا حالا از چند بلاگر خاطره مواجه شدن با افراد ناشنوا را خوانده ام و همگی یک حس خاصی دارند. باید جالب باشه...

برای من که جالب بود
ولی همش نگران این بودم که راحت نمیشه حرف زد با اینها. باید زبان خاصشون رو که همون زبان اشاره است بلد باشی

چه تجربه ی متفاوت و جالبی

آره.‌
توی ترافیک خ آزادی هم یه کلیپ به زبان اشاره میدید و کلی برای خودش میخندید🤣

دمش گرم واقعا ،خدا به کارشو زندگیشون انشاالله رزقو روزی بده که اینجوری مردونه بااین شرایط سرپا خودشون میایستن وکار میکنن:)

الهی آمین. آره والا.. منم کلی انرژی خوب گرفتم ازش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan