لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

مهراز ۶۰

 


مرغ سحر/ فایل آموزشی استاد عیسی

 

برخلاف هفته ی گذشته که اصلا دست به مهراز نزدم و نتونستم کلاس استاد عیسی برم این هفته خوب تمرین کردم و آخرین درس کتاب استاد عیسی تصنیف "مرغ سحر" از مرتضی نی داوود را فردا خواهم نواخت. درس پر است از تکنیک های اجرایی نظیر کمان، تک ریز، گلیساندو، ویبره و کنده کاری که لطافت قطعه و تاثیرگذاریش را بیشتر میکند. به عادت همیشگی اتمام کتابهای استاد عیسی، باید یک جعبه شیرینی بخرم و یک خسته نباشید حسابی به استاد بگویم که با تمام نواخت های خشن و ایراد دار و کاهلی ها و تنبلی های من در انجام تمرینها صبورانه تحمل و دلسوزانه راهنمایی کرد. درس فردا را که بنوازم و ایراداتش را استاد بگوید حتما برایتان ضبط خواهم کرد و مهمان زخمه های لبخند ماه خواهید بود‌. فردا آغاز ردیف است. حس خوبی دارم.

 

سلام

به به چقدر لذت بردم :)

موفق باشید :)

سلام.
سپاس همکار جان.
و همچنین شما بزرگوار..
خوش آمدین😍

به به 

چقدر لذت بخش.

 

قطعا یه روزی نواختن تار و ویولون رو یاد میگیرم :)

 

 

بسیار هم عالی
یه روزی رو زود استارت بزنید

به به. احسنت و صد بارک الله. 

منتطر شنیدن زخمه ی سازت هستم لبخند زیبا.

ممنون میشم یک تعریف مختصر از ردیف برامون بنویسی

درود مهسایی
حتما در اولین فرصت😊
فردا همه ی وجودم گوش خواهد شد برای شنیدن ردیف و برایتان خواهم گفت

موفق باشید:)

 

منتظر شنیدنش هستم:)

ممنون گلی جان
به زودی..
😘😘

چقدر عالی^_^

موفق باشین :))

ممنون گرامی😊

دلم رفت... رفت.... رفت...

خیلی دلم میخواد دوباره موسیقی رو ادامه بدم ولی همت نمیکنم... خیلی کاهلی میکنم...

شاید یه روزی دوباره ...

ای جان

نمیدانستم‌موسیقی کار میکردی. گفته بودی بهم؟
نزار این یه روزی خیلی دور باشه

فکر کنم نگفته بودم... البته شاید توی وبلاگم یه اشاره هایی کرده باشم البته یادم نمیاد... شاید هم نگفته باشم...

 

ولی تمام سعی ام رو میکنم که دوباره دنبالش برم... ولی این دفعه میخوام دنبال یه چیزی برم که بهم آرامش بده... البته همراه دخترم

نه نگفته بودی بهم حوا جان
وااای چه شود مادر و دختر .. بترکونن ما هم بریم تماشا
نگفتی چی قبلا میزدی؟

علاقه و پشتکارت بسیا ر قابل ستایش است

در دل جای داری رها جان😙

به به چقدر خوشحالم برات. منتظر شنیدن نوای تارت هستم عزیزم

عزیز دلمی صبای جان
😚

گیتار مینواختم... به خاطر پاره ای مسائل کنار گذاشتم...

ولی میخوام الان دنبال یه ساز دیگه برم

به به چه عالی..
چه سازی مد نظرته بانو؟ کنجکاوی مرا کشت😉

😉 امان از کنجکاوی خانوما...

من که بدترم... الان دارم به خودم نهیب میزنم که از شما رمز نخوام برای اون پست مخاطب خاص...

خیلی دوست دارم ویولون یا سنتور رو انتخاب کنم... ولی برای دخترم باید بفرستمش کلاس موسیقی ببینم به کدوم علاقه نشون میده...

 

شاید در آینده یه گروه راه انداخیتم برای مجالس عروسی بریم به قول خودمون تق و تنبک کنیم... خخخ (البته من باب مزاح بود)

بین خودمون بمونه ها خخخ کودک درونم فعاله خیلی دوست دارم بلز هم یاد بگیرم...😉

امان امان...
متاسفانه رمز را فقط مخاطب خاص داره و اصلا نمیدونم خونده مطلب را یا نه!
یه جورایی اتمام‌حجت بود.
ان شاالله به زودی خبر شروع دوره های موسیقی  ات رو بشنوم . 
دختری هم قطعا به خاطر وجود مادر هنرمندش علاقمند خواهد بود.

من‌بلز اصلا دوست نداشت😉😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan