لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

تار و ترانه ۲

 

 

یه روز به لطفی گفتم که آقای لطفی! می خوام سه تار و تار یاد بگیرم. البته نه اینکه بخوام نوازندگی بکنم، فقط میخوام بتونم هر چی دلم میخواد بزنم.

لطفی گفت: ماشاالله آقا! عجب همتی دارین شما! ما بعد از این همه سال نمیتونیم اونچه دلمون میخواد بزنیم.

 

هوشنگ ابتهاج

 

سلام و عرض ادب خدمت دوست هنرمندم! 

پاینده باشی

ارادتمندم😊

چه دلنشین بود :)

عالی بود. دیشب که خوندمش و گوشش کردم حظ بردم

شاید این چند کلام زیباترین دلنوشته موسیقی باشد. من یادمه یکبار با آواز بیات اصفهان خوابم برد و از اون به بعد دیگه یه خواب وحشتناکی رو ندیدم... :)

موسیقی درمان است..

هوشنگ ابتهاج از شخصیت های مورد علاقه من هستن.

 

زیبا و دلنشین بود

خوشحالم پسندیدین

ای جونم ابتهاج😅

😁😉

چقدر عالی بود:)

 

قالب جدید هم مبارک:)

ممنون‌گلی جان😘😍

دستتون درد نکنه، دلنشین بود

خواهش میکنم
گوارای وجود😊

به به. چقدر قشنگ. من عاشق لطفی و ابتهاجم

عزیزم..‌من نیز... لطفی بیشتر البته😊

افرین هنرمند :)

افرین لطفی و ابتهاج

سلام بانو جانم😍

خیلی دلنشین بود

ممنون❤


قالب جدیدوبلاگتونم مبارک😍

سلام محیایی😚
دلنشین تویی جانم😍

ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan